Hej alle Med-Aminoer, Jeg ville meget gerne høre hvad i mener om min nye webshop, www.kiddyhouse.dk Det er som i kan se en helt almindelig standard løsning fra Goldenplanet og vi har ikke gjort så meget andet end at vælg farve og lægge en del produkter ind, (dog ikke alle endnu da vi venter på den første leverance af tøj). Jeg formoder at i vil kritisere topbanneret og jeg har da også tænkt mig at skulle designe et let genkendeligt logo hvor navnet "Kiddyhouse" indgår. Håber der er nogen som kan komme med lidt konstruktiv kritik. Rigtig god fredag til alle. Mvh Lars Nielsen |
Hej Lars,
Alt i alt en fornuft og overskuelig løsning som du selv nævner er topbanneret ikke så spændende.
Udover det synes jeg personligt rigtig godt om farve valg, det falder godt i øjnene.
Kritik mæssigt så synes jeg i skal vælge samme font størrelse på alle siderne, jeg tænker her på siden med Fragt og levering
og Om Kiddyhouse
Og så måske få et billed af ejerne på Om Kiddyhouse siden.
Hvis ikke selv du vil lave banneret vil jeg gerne lave et forslag kvit og frit som i kan bruge eller lade være hvis det har interesse så kontakt mig på
Web@harthin.dk
MVH Danny