Vi har i år lanceret en Alfa-version af vores nye cloud gaming projekt (snoost.com), der gør det muligt at spille sine computerspil på en lortespand, da spillene køres fra en eksterne server og bliver streamet direkte til ens egen lokale PC.
Nu kommer vi så til det sjove; Vi har allerede en god portion brugere der hjælper med at give feedback, og vi knokler på at optimere og udvikle produktet. Nu begynder vi så at overveje at åbne for sluserne til markedsføring, og ville i den anledning lige høre det kreative publikum her på Amino, om der er nogen der har nogle gode idéer, fif eller råd til, hvordan man kan angribe gaming-markedet med markedsføringen af projektet?
Vi glæder os til at høre hvad der kommer af forslag til tiltag (alt fra sjovt til traditionelt er velkomment) :-)
Kontakt nogle af de store spillere fx engadget, LADbible og hvad de ellers hedder og inviter dem til at afprøve jeres produktiv lave en anmeldelse af det.
PS. Det er jo ikke første gang man ser det her produkt, så husk lige og se hvor de andre gik galt..
Kunne ma forestille sig en reklame hvor en sidder og keder sig på arbejdet, me. Sågar en ide, logget ind på jeres service og sidder og spiller. Til et møde eller lign.? 😂
Fede idéer indtil videre. Jeg er specielt vild med "r/shittybattlestations" :) Dog har jeg hørt at Reddit-brugere generelt er ret gode til at gennemskue skjult markedsføring, så jeg ved ikke om det kan give bagslag?
I skal hvertfald have styr på jeres servere. Nu har jeg betalt for den helt store og jeg sidder fast i en form for kø. Jeg gider ikke at sidde i en kø når jeg skal betale 298 i måneden.
I skal hvertfald have styr på jeres servere. Nu har jeg betalt for den helt store og jeg sidder fast i en form for kø. Jeg gider ikke at sidde i en kø når jeg skal betale 298 i måneden.
Vi arbejder hele tiden på at få optimeret serverne, distributionen og dermed gøre køtider kortere.
Blot lige et indskud, så er de første 3 dage jo helt gratis, så der er ikke betalt for noget (endnu) og hvis køen er nok til at du ikke vil betale for det, er det selvfølgelig helt ok at annullere før prøveperioden ophører. :) Og så må vi jo bare knokle på at gøre produktet endnu bedre, hvis du en dag vender tilbage for at prøve det igen. :)
Hvis I allerede inden markedsføring har problemer med kødannelse, så få da løst det før I pludselig får en stor mængde besøgende grundet reklamer. Andet er da at skyde sig selv i foden.
Vi forstår godt tanken, men der ligger et kæmpe stykke arbejde bag vores automatiseringer, og i værste fald vil kødannelsen ikke vare mere end 4-7 min. Det er lavet sådan, at selvom der kommer 10.000 brugere på i morgen, vil deres køtid stadig være "kun" 4-7 min., så vi er bestemt ikke bange for at skalere. Desuden er de brugere vi har ganske tilfredse, specielt fordi deres alternativ er at de sket ikke kan spille de spil de ønsker at spille.
Uanset hvad, så er fokus lige nu at finde lidt god inspiration til hvordan vi angriber gaming-markedet med vores produkt.
Personligt kan jeg godt finde på at se en reklame på instagram færdig, hvis den er interessant. Reklamer der ikke prøver at "snyde" dig til at se den, eller "bondefange" dig til noget, er selvfølgelig at foretrække :)