Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på facebook

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I kære Amino brugere.

Jeg står i den situation, at jeg super gerne vil starte virksomhed op.

Dog er jeg ung, og pengene har jeg ikke masser af - så jeg vil starte blødt op. Jeg skal sælge tøj. Kan man oprette en facebook side, hvor man så sælger tøj derfra? Betaling sker over mobilepay eller bankoverførsel tænker jeg. Er det muligt uden at skulle oprette sig nogensteder?

Jeg skal undersøge markedet på egen hånd, inden jeg vil til at investerer i en webshop. Jeg har et godt og stort netværk, samt kreativitet som jeg kan gøre brug af.

Så jeg vil bare lige høre, om det er muligt at bruge facebook omkostningsfrit, samt om man "bare" kan oprette siden, og derfra sælge?

Håber at I kan hjælpe mig! kom gerne med flere råd!

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan helt frit og gratis oprette dig på Facebook.

Om det giver noget nævneværdigt salg i sig selv vil jeg tillade mig at tvivle på.

At generere salg på facebook kræver at du når ud til mange, det kan du gøre ved at have en stor like gruppe som du løbende arbejder med eller ved at køre betalte FB kampagner.

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Min idé var faktisk at jeg ikke skulle tjene millioner kr. på dette - men selvfølgelig så jeg kunne leve, investere - og have det pisse skægt samtidig.

Jeg har stor viden inden for markedet, og derfor føler jeg mig rustet nok til at kunne gå i gang.

Tak for rådet :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)