Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkkataloger -Spild af min tid?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa,

Takker og nu har du også et link her fra Amino.dk :)

Tjekkede lige dine backlinks og kan se at du er på rette spor når det kommer til at skaffe links fra relevante sider. (f.eks grilltips.dk) fortsæt på denne måde, så skal det nok blive godt.

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er ikke andet for end at klø på selvom det synes langsommeligtSmile

Jeg kan se du reklamerer for noget der hedder "linkkongen"?? Bare af ren nysgerrighed hvis jeg køber nogle link af dig ville du så have relevante sider? Og hvordan kan du sælge links er det fordi du ejer en masse hjemmesider???

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgerligt at se, at der ikke skal mere til end det, før du mister modet Skype-ItWasntMe Håber det bare var en overdrivelse Yes

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa,

Ja Linkkongen.dk er hvor vi tilbyder at man kan få links fra vores netværk af f.eks danske hjemmesider. 

Vi tilbyder også outreach, hvor vi kontakter relevante hjemmesider for dig med ønske om at få et link fra deres side til din. Her tager vi timepris.

Mvh.

Kristian

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Det lyder spændende og kunne måske være en løsning på et senere tidspunkt.

Ved en såkaldt "outreach" er der vel ingen garanti for at jeg kan få et link på en hjemmeside jeg har udset mig?? Jeg mener det må vel komme an på jeres evne til at forhandle/overtale?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa,

Helt korrekt, det kommer an på hvor god vi er til at forhandle med website ejeren :)

Mvh.

Kristian

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)