Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har stadig svært ved at få job - Giv mig chancen. - KBH

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nyuddannede med korte videregående uddannelser, som siden sommeren har ledt efter job. Men det er bare så svært når det er, at man skal have alle de her erfaringer og man ikke får chancen for at bevise sig selv. Jeg sidder nu her, og håber at der er nogle i  denne hjemmeside, som vil give en ung mand på 23 år chancen. Jeg er parat på alt.

MBFC

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt den virksomhed, du drømmer at være i.

Arbejd gratis der i en måned.

Bevis over for dem, at de ikke kan undvære dig.

Og stop med at klynke efter chancer. 

Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 24
Fra  Flexicu Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl måske også lidt om dine egenskaber?

Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste råd jeg nogensinde har fået i mit liv uanset hvad er: Gå ikke op i hvad du får ud af en virksomhed/person, men gå op i hvad du tilbyder den. Hvad er dine kompetencer, hvad kan du? Det kan være skide svært at sige, men gør det. Nu nævner du ikke hvad du er uddannet indenfor, men gå ind med den indstilling at du gerne vil arbejde gratis i en periode hvis du ikke har erfaringen. Jeg fik noget tid tilbage et job som frontend udvikler i et lille firma i Aalborg, blot ved at jeg gik ind og spurgte om de ville have mig til at rende rundt gratis og lære, på samme tid med at jeg arbejdede med små opgaver. Jeg havde kun arbejdet meget lidt på nettet med HTML, CSS og JS. Men de gav mig lov, og jeg endte med arbejde der i næsten ét år indtil jeg valgte at læse videre, og jeg lærte at lave en hjemmeside! 

Det er ikke altid en forretning har muligheden for at betale dig kontant, men det kan være de har stor behov for hjælp også kan du lære utroligt meget ved at gå og hjælpe til. Når de så har penge (hvis de får) så ansætter de fleste virksomheder indenfor egne rækker! :)

Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville hjælpe hvis du skrev hvad dine kvalifikationer er eller hvad du er stærk i men når det er sagt så er det vigtigste at komme ud og lave noget, fuldstændig lige meget hvad

Jeg vil forslå dig at se fuldstændig stort på hvad det er du søger , finde de nærmeste vikar bureaue der hvor du bor, tag ud til den personligt i deres åbningstid, sørg for at se soigneret ud tag noget alm tøj på og vær fuldstændig ærlig og alene fokusere på at du bare ønsker noget at lave

Jeg har selv 2 forskellige uddannelser en mellem og en lang, der var en periode i mit liv hvor jeg havde brug for et job uden at kunne tage et indenfor mit special, jeg gik til et vikar bureau og var ude på de mest røvkedelige jobs men det gav den tilknytning og mod på mere som man kun får ved at komme igang

Så glem alt om hvad det er se at komme ud personligt og præsentere dig om det er på et vikar bureau eller på den nærmeste pizza bar som opvasker er lige gyldigt bare du kommer i gang så kommer resten og drømme jobet meget lettere 

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Fra  Intrace Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ofte jeg ser denne slags indlæg, hvor personen som så søger job, ikke rigtig kiggede sig omkring, inden der blev valgt en uddannelse.

Du kan ikke forvente at tage en hvilken som helst uddannelse og så tro der er et solidt job på den anden side. Derimod hvis du er en af dem der mest brænder i dit felt, som bruger langtid på projekter i din egen fritid, kommer jobmulighederne nærmest af sig selv.

Ud fra dit indlæg, der ikke er særlig beskrivende, er der hurtigt dannet et førstehåndsintryk af hvilken side du hælder til. Håber du kan se lidt mere fra virksomhedens side, frem for din egen situation.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)