Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocomerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som har lavet en webshop i Wordpress/woocomerce som jeg lige kan se ? Er selv i gang med en. men er ved at være lidt i tvivl om den ville kunne gøre de ting jeg gerne vil have.
Er stadig ved at lære programmet at kende. Men vil ikke bruge flere uger på noget som så alligevel ikke kan blive som jeg vil have.
Har kunne læse mig frem til woocomerce var et godt valg. Men er ved at blive lidt i tvivl nu.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har efterhånden lavet en del shops i WooCommerce. Jeg viser gerne nogle stykker frem, men tingene bliver nok en anelse nemmere, hvis du fortæller lidt om, hvilke funktioner du er ude efter? :)


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra København
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Safari,

Jeg står selv og skal opgradere min hjemmeside til WooCommerce salg, frem for blot at bruge PayPal.

Kan du anbefale nogle hjemmesider med guides?

På forhånd tak.

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger guiden på nemprogramering..
Min nuværende hjemmeside er www.safaribarf.dk ... Den nye jeg får lavet skal se professionel og i erskuelig ud. Og gerne med lidt flere effekter

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Jespersen:
Kan du anbefale nogle hjemmesider med guides?

Det kommer lidt an på, hvad du skal sælge. Men jeg har da lavet en række guides til WooCommerce, som du finder lige her. Inden for de næste par uger, kommer der en masse nye guides derinde, og de gamle bliver opdateret. Jeg har skrevet en meget lang guidebog, som jeg ville sælge. Men nu har jeg besluttet, at alt indholdet bliver gratis på min hjemmeside i stedet for.

Ellers kan du altid Google, da der er mange guides på engelsk til netop WooCommerce. Det er en af de kæmpe fordele ved open source. Men det kan godt være lidt en jungle at finde rundt i. Der er meget guld i diverse fora om WooCommerce, hvor folk har stillet meget specifikke spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)