Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opstart og lønning/overlevelse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg er en uddannet skiltetekniker. Min drøm er at starte mit eget. Det har det været i mange år (både med den ene og den anden ide). 

Ideen er at lave solfilm, er det bil, båd, hjem eller kontor, så kan jeg lave det. Jeg har alt hvad man skal bruge af praktiske egenskaber og værktøj.

Problematikke er den at jeg arbejder i et skiltefirma hvor man ikke må laver noget fagrelateret ved siden af, og det respekterer jeg. Samt jeg har en ejebolig, i mit tilfælde en ejerlejlighed. Regningerne skal betales og jeg har ikke den store lyst til at sende migselv tilbage til stenalderen ret økonomisk.

Så jeg har tænkt hvad kan jeg gøre for at få dette op på benene. En ting er at hoppe helt ud af branchen og starte det som bijob, men jobs som jeg har fundet ud af hænger stadig ikke på træerne og venter på en.

Er der nogle råd eller muligheder for at økonomisk sikre sig selv? Mange tænker spring ud i det for faaan, men det tør jeg ikke.

På forhånd mange tak.

Hilsen Edin.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Edin.H:
Regningerne skal betales og jeg har ikke den store lyst til at sende migselv tilbage til stenalderen ret økonomisk.

Er ked af at sige det, men hvis du har har lyst til det eller tør tage en chance, bør du ikke starte eget firma.   

Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt hvad du mener, vil dog ikke sige det er et svar på problematikken. Jeg søger efter råd eller muligheder for at kunne opnå drømmen.