Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside omkring droner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Min kammerat og jeg har efterhånden drevet en side omkring droner i et stykke tid. Vi synes efterhånden, at den er blevet rigtig god, informativ og troværdig - men det er selvfølgelig altid rat med lidt inputs udefra :-) 

Så hvad synes I?

http://dromag.dk/ 

Med venlig hilsen
Glen Michaelsen

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen.

Den ser fin ud og er overskuelig - hvilket er godt.
 
Den er meget generisk og det ser ikke ud til, at der er brugt alt for mange timer, på at tænke over selve designet - forstået på den måde, at det theme I har brugt, har I ikke ændret vildt meget ved. Det er ikke en dårlig ting, men det betyder bare, at den netop godt kan se lidt generisk ud. 

I forhold til pagespeed er det egentlig fint nok, tjek lige Google Pagespeed insight, bare for en god ordensskyld. Og evt. også pingdom, så kan I få jeres side til at være hurtigere end lynet. ;-)

Mvh. Malthe. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen. Smile

Overordnet set synes jeg, det er en fin side. 

Dog vil jeg mene, at I kan forbedre jeres tekster en smule. Men det omhandler selvfølgelig formålet med jeres site.

Vil I skabe en læsbar platform for de drone-interesserede, eller er det "bare" et affiliate-/splog-website? 

Min første tanke: Der står meget "drone." Rigtig meget endda. 

  • "Droner, droner og atter droner"
  • "Tjen på din drone"
  • "Alt om droner"
  • "Find den rette drone"

Det er de fire første sætninger, og jeg tror, at læseren er med på, at sitet omhandler droner. Dog er jeg med på SEO-argumentet, men det virker meget "drone-i-hovedet"-agtigt. 

Det samme gør sig egentlig gældende på denne underside: http://dromag.dk/droner/

Kan du følge mig? 

**Finder du min kommentar irrelevant, så kan du bare stoppe med at læse videre [;-)] **
Derudover er der andre tekstforbedringer i sigte. 

Fx sætningen "Interesserer du dig for droner?" virker utrolig ligegyldig. Ja, det gør jeg nok, eftersom jeg har søgt efter droner på Google og klikket ind på jeres website

Osv...

-----

Jeg håber, at du kan bruge min kritik. Det er i hvert fald min overbevisning, at det kunne forbedre jeres site markant og potentielt også øge den gennemsnitlige sessionsvarighed og brugervenlighed. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

...og forresten, Glen.

Jeg har et færdigskrevet blogindlæg om droner, som er det nyt teknologiske redskab til friluftslivet.

Er det noget? Du kan få det kvit og frit. Smile1 

(Det er leveret til en kunde, som ikke vil have det alligevel. Bare rolig: Det er ikke publiceret andre steder, hvorfor du ikke skal være bekymret for duplicate content.)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)