Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af webshop med salg af akvarieudstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Hvis man gerne vil have en webshop, i dette tilfælde med salg af akvarieudstyr, hvordan regner man priser ud? Altså så det giver overskud.

Altså ved jeg skal ligge import, moms, fragt, indpakning og shoppens pris sammen, men hvor mange procent skal jeg ligge oveni for at kunne tjene på det?

Og hvad er der ellers jeg skal huske?

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det eneste jeg kan hjælpe med er en god pris på en hjemmeside/Webshop samt grafik.

Vi kan lave en skræddersyet side fra 3000 kr. inkl moms

Ps. Forsat goddag!

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frontweb.dk:

Hej

Det eneste jeg kan hjælpe med er en god pris på en hjemmeside/Webshop samt grafik.

Vi kan lave en skræddersyet side fra 3000 kr. inkl moms

Ps. Forsat goddag!

Det er sådanne totalt irrelevante posts dagen lang, fra diverse folk der gør sider som amino er døende.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:01

kent1983:

Hej allesammen.

Hvis man gerne vil have en webshop, i dette tilfælde med salg af akvarieudstyr, hvordan regner man priser ud? Altså så det giver overskud.

Altså ved jeg skal ligge import, moms, fragt, indpakning og shoppens pris sammen, men hvor mange procent skal jeg ligge oveni for at kunne tjene på det?

Og hvad er der ellers jeg skal huske?

Det kan man ikke besvare. Lad os sige du kun sælger 1 stk 250 liter med lampe i en måned. Du har købt det til 500 kr. Læg nu 200% oveni og du har 1000 kr til dig selv - det kan du jo ikke leve af. Sælger du nu i stedet en masse udstyr med indkøbspris 100.000 kr - og lægger 100% oveni så har du 100.000 til dig selv

Med andre ord, så afhænger det her i første række af hvor meget du kan omsætte for.

Prøv at starte omvendt. Se hvad dit udstyr koster hos maxizoo og bonnie - Regn med, at du som webshop skal være billigere, så træk 20% fra. 

Se nu hvad du kan købe de samme ting for engros (udlandet måske) og leg så med hvad du TROR du kan sælge antalmæssigt og se så OM du kan holde dig lidt under de to store butikskæder eller ikke. 

Det er uhyre vanskeligt at udregne det du vil og det ville have været langt at foretrække hvis du kom fra branchen - evt havde stået i dyrehandel.

Akvarier er langt mindre som hobby idag end for 20 år siden (hvor jeg var Dansk mester i klasse 5 biotop akvarier for Dansk Akvarieunion og i rigtigt mange år dommer ved udstillinger Stick out tongue) Mange shops (vist inkl maxi zoo har taget akvarieafdelingen ned og mange tidl dyrehandlere er idag mere til hunde og katte (og heste) Det KAN jo så betyde mere plads til akvarie shops 

Både "lavprisdyrehandel" online og Coop har online salg af akvarier mm.

Du skal i alle fald regne en frygtelig masse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)