Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside ønskes - Nyt design

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, har du brug for et lån? Søger du penge til at udbetale kreditter og gæld? Vi tilbyder lån uden kreditcheck, ingen sikkerhedsstillelse, enkle trin, hurtig finansiering og lav rente på 3%. Kontakt os i dag via Email: Oceanicfinance113@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har lavet en lille video gennemgang, af mine umiddelbare tanker, når jeg besøger din hjemmeside.

Umiddelbart, vil jeg sige at mit indtryk er at der er for (meget dig)

og for lidt/meget om hvad du gør for mig, det er uden at læse indholdet som sådan. (kun mit indtryk)


Hvad er målet med mit besøg? (hvis jeg er din kunde)


Jeg vil have mere selvtillid
Jeg vil have mere succes med min forretning
jeg vil have mere overskud i hverdagen


Du kunne skrive.

Jeg kan hjælpe dig med at: 



  • Få mere selvtillid
  • Få succes som selvstændig
  • Få mere overskud i din hverdag


Så klart og kort kan du fortælle hvad du kan gøre for dem/mig

Så kunne du fx. have links til blogindlæg om hvert emne, men ikke på forsiden..

Der vil jeg kun vide om du kan hjælpe mig, vil jeg læse mere - klikker jeg..

God arbejdslyst

René

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Tak for din gennemgang af min hjemmeside. Der er klart et par ting som jeg vil tage med mig.

Jeg er specielt interesseret i at høre lidt mere om hvad du mener om logoet. Du siger at det er et no-go-logo, men ikke rigtigt noget om hvad der gør det til et sådant.
Måske har du ret i det, men jeg ville da ikke have noget imod noget lidt mere dybdegående kritik og gerne et par forslag til hvad du så mener vil være et bedre logo.

Ellers er jeg meget beæret over at du har taget dig tid til at lave en video om emnet.

Tak for det.

- Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg synes det er nemmere og mere givende at lave en video, hvor du kan se hvad jeg mener og taler om.

 

Logoet:

 

Logoet er rodet og der foregår alt for meget, ting man skal relatere til og forstå.

Jeg vil mene at det du bruger nu oppe ved logoet plads, ser bedre ud og fremstår mere professionelt.

Simpelt er oftest bedre end mange detaljer, som giver indtrykket af ville for meget.

 

Vedr. indhold og linking

Jeg vil mene at din målgruppe i en eller anden forstand har brug for ro, så de kan nå deres mål..

Derfor vil jeg mene at den ro skal være til stede på din hjemmeside.

Derfor er det ikke en god ide, at ikke smide en masse tekst og andet i hoved på dem, som de skal relateret til.


De har brug for at vide om du kan hjælpe dem eller ikke? 

Du kan oprette et link i en tekst, hvor du linker hen til blogindlæg, sider mm. hvor dem som vil læse mere kan det. 

Dem som ikke har lyst eller overskud, kan nøjes med at kontakte dig.

God arbejdslyst

 

René

 

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen René.

Jeg har valgt at følge et par af dine gode råd og synes faktisk at det har løftet siden.

Jeg er ikke enig med dig omkring de centrerede quotes (headings) og siden er stadig teksttung da jeg gerne vil have noget SEO-fodder på forsiden også.

Men jeg har gjort hvad du foreslog omkring en bullet-list med links og det ser faktisk i mine øjne ret fornuftigt og overskueligt ud.

Ud over dette har jeg implementeret noget blog-updates i bunden af siden, som jeg ikke helt er sikker på selv. Men det giver da noget liv på siden og erstatter den sektion med de ikoner, der var "stilforvirring" i følge dig ;)

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)