Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lidt feedback på den tekst jeg har tilkøbt til min side. + problemer med leverage caching

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep

Jeg søger lidt konstruktiv kritik på de tekster, jeg har købt via upwork. Da jeg overvejer at lade teksterne gå videre i systemet for at få læst korrektur og rettet dem ind. Men ville i første omgang høre hvad i har at byde ind med ! Da jeg har lidt dårlig mave fornemmelse med de tekster, jeg har fået skrevet.

Som sagt kan teksterne ses på  www.socialtrading.asia .

som vist på billederne mine problemer på leverage caching 

Lars Ravn

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksterne har intet med det du har lagt op at gøre, det er din hastighedsoptimering du skal se nærmere på ( og redirect fra http til https)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Teksterne har intet med det du har lagt op at gøre, det er din hastighedsoptimering du skal se nærmere på ( og redirect fra http til https)

Fik måske formuleret mig forkert. 

1. konstruktiv kritik på  teksterne

2. løsning på leverage caching problemerne, skal siges det er wp.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ingen tekster?

Caching kan du sætte op med flere plugins f.eks. W3 total cache. (virker ikke på php 7.0)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

der er ingen tekster?

Caching kan du sætte op med flere plugins f.eks. W3 total cache. (virker ikke på php 7.0)

ingen tekster ?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Få din udvikler til at kigge på caching problemerne. Det kan måske ordnes med et caching plugin til WP og ellers i din .htacces fil, men du opnår nok de bedste resultater ved at lade en ekspert kigge på det. Kim fra https://kim-tetzlaff.dk/ får altid gode anmeldelser når det drejer sig om WP.

Jeg er ikke dygtig nok til engelsk på skrift til at vurdere om det er godt eller skidt. Hvis jeg var dig ville jeg leder en der er netop er perfekt til dette for at vurdere kvaliteten. Kender du ikke en person, så spørgs evt. på Twitter med hasgtag #twitterhjerne efter en der kan læse korrektur (eller vurdere kvaliteten af en engelsk tekst). 

Jeg har dog en kommentar til din opsætning af teksterne på hjemmesiden: Dine tekster er enormt svære at læse, da indholdsområdet er alt for bredt til tekster. Det bør være langt smallere, så teksterne er nemmere at læse. Derudover over synes jeg at teksten med fordel kunne være større og mere sort. Jeg får ondt i øjnene af at læse de lange sætninger, med lille skriftstørrelse og grå på hvid baggrund. Smile

Sæt det evt. op i spalter hvis du ikke kan ændre designet nu.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange udeladte ord i den tekst og jeg har kun skimmet den igennem.
Men ellers har du godt nok været heldig specielt hvis det er indere der har skrevet den, Fordi sidder lige nu og skriver med en inder og kan næsten ikke forstå hvad han siger...

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Hej Lars

Få din udvikler til at kigge på caching problemerne. Det kan måske ordnes med et caching plugin til WP og ellers i din .htacces fil, men du opnår nok de bedste resultater ved at lade en ekspert kigge på det. Kim fra https://kim-tetzlaff.dk/ får altid gode anmeldelser når det drejer sig om WP.

Jeg er ikke dygtig nok til engelsk på skrift til at vurdere om det er godt eller skidt. Hvis jeg var dig ville jeg leder en der er netop er perfekt til dette for at vurdere kvaliteten. Kender du ikke en person, så spørgs evt. på Twitter med hasgtag #twitterhjerne efter en der kan læse korrektur (eller vurdere kvaliteten af en engelsk tekst). 

Jeg har dog en kommentar til din opsætning af teksterne på hjemmesiden: Dine tekster er enormt svære at læse, da indholdsområdet er alt for bredt til tekster. Det bør være langt smallere, så teksterne er nemmere at læse. Derudover over synes jeg at teksten med fordel kunne være større og mere sort. Jeg får ondt i øjnene af at læse de lange sætninger, med lille skriftstørrelse og grå på hvid baggrund. Smile

Sæt det evt. op i spalter hvis du ikke kan ændre designet nu.

Super, tak for tilbagemeldingen, har taget det efterretning og kigger på i løbet af i morgen/fredag.....

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Der er mange udeladte ord i den tekst og jeg har kun skimmet den igennem.
Men ellers har du godt nok været heldig specielt hvis det er indere der har skrevet den, Fordi sidder lige nu og skriver med en inder og kan næsten ikke forstå hvad han siger...

Ja, det er en inder der har lavet den, men pris kontra kvalitet, du får hvad du betaler for..... Så jeg er startet i bunden og forhåbentligt med tiden ville kvaliteten blive bedre, hvis projektet skulle lykkes....

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep igen

Har nu haft kigget på skriftstørrelsen og valgte at skifte theme til et hvor jeg kan justere skriftstørrelsen. P.T er den sat til 14 og arial i skrift type er det overkill eller ?

problemet med leverage caching fik jeg næsten bugt med !

www.socialtrading.asia

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)