Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger småproducenter indenfor Dansk design / Brugskunst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  NO ORDINARY Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en webshop, som sælger håndlavet brugskunst, herunder: Skærebrætter, puder, lertøj, tæpper, plakater mm.

Og jeg vil gerne have mange flere småproducenter ind i min webshop. Fællesnævneren for produkterne er, at det er dansk håndlavet design i tidens trend

Specielt søger jeg
:
Lertøj: Krus, skåle, tallerkner, vaser. Gerne i et rustikt look.
Strik: Strikket børnetøj - nordisk stil
Posters/kunst: Gerne print i retrostil
Lamper: I retro eller enkelt stil.
Puder og Tæpper

Så er du producent af nogle af ovenstående, hører jeg meget gerne fra dig. Eller er der nogle der kan linke mig sammen med nogle producenter, vil jeg også blive rigtig glad.

Mvh. TK / noordinary.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 17
Indlæg ialt: 17
Fra  thejonico.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TK 

Fin shop du har dig og sikke nogle skønne produkter - som man ikke ser mange andre steder - Herligt. 
Du må meget gerne tage et kig i min webshop, vi har stor interesse i, at komme ud på B2B markedet. 

Webshoppen hedder www.thejonico.dk
Vi laver håndlavede produkter i læder med personlig indgravering - Dansk Design af danske materialer. 

Send mig meget gerne en mail på mail@thejonico.dk så kan vi snakke nærmere. 

God dag

Hilsen Nicoline

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoline,
At kalde det danske materialer, er nok lige at tage den store reklame-trøje for stramt på. Der findes ingen garverier i Danmark, så det kan godt være du køber dine materialer (læder) i Danmark, men det gør dem jo desværre ikke Danske :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicoline Berthelsen:
Vi laver håndlavede produkter i læder med personlig indgravering - Dansk Design af danske materialer. 

Det er jo storytelling som ikke helt holder, men det lyder godt ;-) 

Måske du skulle overveje at få nogle danske / skandinaviske råvare som du så kan bruge I din storytelling. 

Køb huderne hos Scan-Hide og få dem garvet I Sverige - så har du pludselig en helt unik historie , om danske køer og Skandinavisk forarbejdning.

Svensk garveri.

https://tarnsjogarveri.com 

Held  & lykke

Med dine super fede produkter

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

TK:
Og jeg vil gerne have mange flere småproducenter ind i min webshop

Det lyder jo mere som om det er de små kunstyhåndværkere du søger.  Et sted som f.eks Designer Zoo sælger vare fra utroligt mange af de små kunsthåndværkere, så du kunne få inspiration til nogle kunstnere ved at besøge deres butik.

www.dzoo.dk 

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)