Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakker fra Sverige > Danmark

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er begyndt at sælge til Sverige, men er løbet ind i en lille udfordring.

Jeg giver som udgangspunkt mine kunder mulighed for at returnere varer på min regning. Dette er ganske smertefrit i Danmark med GLS / Pakkelabels.dk. I Sverige derimod er jeg lidt i vildrede. Pakkelabels.dk tilbyder ikke retur-labels, og hvis jeg forsøger via Pakke.dk bliver prisen 4-500 kr for en pakke, der normalt står mig i 39 (DK > DK) og 110 (DK > SWE).

Findes der en svensk pendant til pakkelabels.dk, eller andre gode løsninger? 400-500 kr. for en returpakke er nemlig ikke holbart :)

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

HVorfor laver du ikke en direkte aftale med GLS ?

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne formentlig også snart blive aktuelt - jeg har bare indtil videre opnået bedre priser via pakkelabels.dk

Det løser dog heller ikke mit dilemma her og nu :)

Så bud på et pakkefirma, pendant til pakkelabels.dk eller andet, der kan klare levering fra SWE>DK for noget under 4-500 kr modtaget gerne (pakken måler 100x80x5 cm og vejer 4 kg)

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PostNord? Cool

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Privatpaket.se er den svenske pendant til gls. De har også pakkeshops rundt i hele landet og det er dem gls samarbejder med i Sverige.

Men jeg ved ikke om du kan oprette dig som dansk firma....

Mvh Morten

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Morten - det undersøger jeg lige :)

Har forresten været i dialog med GLS, og de ønsker ikke at have mig/os som kunde, idet vores pakker har for stor en volume. Ikke at de er for store jf. GLS volumemål, men GLS ønsker åbenbart kun kunder, der sender forholdsvis små pakker, da disse naturligvis er lettere at håndtere. Så vi fortsætter med Pakkelabels.dk :)

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis GLS ikke gider hjælpe er der jo heldigvis flere andre løsningern.

DB schenker har et omfattede netvæk til pakker I Sverige. 

http://www.dbschenker.se/log-se-se/produkter_tjanster/nordiskt_erbjudande.html

Alternativt prøv prøv at kontakte link logistics, de vil med sikkerhed kunne finde en returløsning, men det ville nok være en fordel hvis du også brugte dem når du sender pakker til sverige / DK.

Prøv at kontakte kasper Skou hos link logistics.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:
idet vores pakker har for stor en volume. Ikke at de er for store jf. GLS volumemål, men GLS ønsker åbenbart kun kunder, der sender forholdsvis små pakker, da disse naturligvis er lettere at håndtere

Det har jeg desværre også hørt flere steder..... de satser jo hårdt på Pakkeshops, og her bliver det selvfølgelig sværere desto større pakkerne bliver...

jeg er lidt i samme bås som dig - jeg har også mange større pakker. Indtil videre så bærer de over med mig, men jeg frygter helt sikkert den dag de også bestemmer sig for enten at hæve priserne uhyrligt eller helt sige nej...

Og så mange reelle alternativer er der jo ikke med mindre det drejer sig om småpakker....

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)