Hej alle Amoinoer, Jeg skal i gang med min 3 års opgave hvor jeg har fået følgende problemformulering:
----------- Redegør for begrebet online branding Foretag en analyse af en selvvalgt virksomhed med vægt på interne og eksterne forhold samt dens sammensætning af parametermixet. På baggrund af en segmentering bedes du dernæst definere virksomhedens målgruppe samt vurdere dens positionering på markedet Foretag dernæst en analyse af virksomhedens hjemmeside ud fra en danskfaglig synsvinkel, specielt med hensyn til virksomhedens kommunikation med målgruppen. Vurder med udgangspunkt i de ovenstående analyser i hvilket omfang online branding er implementeret i virksomheden i dag. Stil på baggrund heraf forslag til, hvordan virksomheden yderligere tiltag kan styrke deres online brand. ----------- Jeg søger en virksomhed jeg kan lave ovenstående analyse på, så hvis du mener du godt kunne bruge lidt ekstra hjælp, eller et overblik over din virksomhed på følgende punkter ovenstående så skriv til mig. Det eneste jeg skal have til gengæld er lidt informationer så jeg kan udarbejde analysen. Ligesom det er en hjælp til jer er det en endnu større hjælp til mig egentlig, da denne opgave vil have udfald på min karakter og eksamen. Håber der nogle friske mennesker der springer til! og det kan jo være jeg kommer med tiltag i kan bruge til noget ;) Med venling hilsen Nicolai Larsen |