Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilparkering service - feedback til ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har fornyligt stiftet et nyt selskab Bilparkering.dk, hvor formålet er at tilbyde rejsende en billigere parkering, når de skal på ferie. Ofte er der udsolgt i Kastrup Lufthavns egen parkering, hvis man søger med kort varsel, ellers er der enkelte ledige pladser til høje priser. Vores priser er i øjeblikket på 500,- / uge.

Vi tilbyder også afhentning og levering af bilen i Kastrup Lufthavn, så man ikke skal tænke over det. Derudover bliver bilen opholdt i vores egen parkeringskælder, som er aflåst, lukket og sikker. Derfor er der ingen risiko for hærværk/indbrud i bilen, som ellers desværre sker af og til i Luftavnen.  

Det seneste stykke tid har vi udarbejdet en helt ny hjemmeside og derfor vil vi meget gerne have feedback på siden, gerne noget konstruktivt, så vi kan arbejde videre på det. Det er vigtigt at vi fremstår professionelle og troværdige.

Vi har allerede haft flere kunder ved hjælp af Google Adwords, men vil selvfølgelig gerne optimere konverteringen.

Hvad er jeres første indtryk når i besøger siden? Virker det troværdigt? Kunne I finde på at bruge sådan en service? Er der noget der skal laves om? Forslag til øget konvertering? Anbefalinger ? 

Alle feedbacks tages imod med kyshånd. Tak på forhånd.

Hjemmeside: www.Bilparkering.dk 

Mvh 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været inde og se på jeres side som ser meget troværdig ud.

Jeg kunne godt finde på at benytte jeres service.

Under høj sikkerhed er der dog en væsentlig misforståelse:

I skriver:

Vores P-kælder finder sted i Brøndby, hvor der er lukket og aflåst, så ingen ....

Der burde stå:

Parkering af din bil finder sted i vores P-kælder, som er beliggende i Brøndby....

eller noget lignende.

Måske kunne man rette henvendelse til nogle af rejsebureauerne og/eller annoncere i noget af deres materiale eller måske give dem en lille anvisningsprovision ??

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

2/10.

Siden vinder lidt ved at være overskuelig, men fejler især med en meningsløs hero, ikke-eksisterende design og sløje tekster.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undre mig mest af alt hvordan det dog skulle kunne løbe rundt ?

500 kroner, også står i og modtager bilen i lufthavnen når vi hopper ud, og står der med den igen når vi kommer hjem igen ?.

500 minus moms så er der 400 tilbage til jer, i skal køre bilen frem og tilbage fra lufthavnen, med kø etc vel en times tids forbrug der til lad os sige 150 i timen så er vi nede på 250 kroner for en uges parkering, til at dække alt andet. Men i skal jo også frem og tilbage fra lufthavnen når i skal hente bilen og aflevere den, der er i jo ikke sikret at der er andre biler at hente aflevere ? så det er vel så dobbelt op 300, så har i 100 kroner tilbage til resten, at best ?. super billigt ingen tvivl om det, men jeg ser ikke hvordan det kommer til at løbe rundt, men det er jo jeres sag.

Hjemmesiden tjah kedeligt design, meningsløse tekster og ring for tilbud ? det skal kunne bookes online. allerede der står mange folk på at det ikke er muligt.

Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen 

Mange tak for din feedback og idéer.
 
Vi kan forstå at vi skal have et tekstbureau indover, for at rette vores tekster, da det uden tvivl har en stor betydning.

Mvh

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Personligt vil jeg gerne se hvem I er. Fotos af jer og medarbejderne så man kan se hvem man overlader bilen til, det giver trykhed/troværdighed hos mig.

Billeder af jeres parkeringskælder også

Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sunbao 

De 500 kr for en uge er et introtilbud vi kører til at starte med indtil kunderne har fået øjenene op for vores service. Det er dog stadig meningen at vi skal være billigere end lufthavnen. Og det har vi også plads til, da en uge i lufthavnen i en lukket p-kælder koster omkring 1.200 kr.

Derudover har vi ingen ansatte i øjeblikket, så vi er 2 ejere der selv kører ud og henter/aflevere bilen. Da vi bruger vores egen bil til afhentning/levering, får vi køregodtgørelse, hvor SKAT betaler 3,53 pr. km.  

Med hensyn til booking, kan vi godt se at det ville være nemmere at booke online og det må vi integrere snarest. 

Mange tak for din feedback, det sætter vi stor pris på. 

Mvh 



Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders 

Mange tak for din feedback. 

Det giver rigtig god mening og er også noget vi vil tilføje på siden snarest. 

Mvh

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 Fed hjemmeside! Den virker professionel - i forhold til målgruppen. 

Måske tilføje lidt mere tekst på de forskellige sider - I gentager egentligt bare det meste af det der står på forsiden. 

Mvh Malthe

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige kigget lidt på jeres side og undskyld jeg siger det her, men F..... S... jeg har da vist aldrig set så mange sproglige bloppers i hele mit liv. Eks. Så skriver I Vores parkeringskælder finder sted i Brøndby det i mener er da vel enten Parkeringen finder sted i Brøndby eller alternativt Vores parkeringskælder ligger i Brøndby. By the way i mangler også da y? Altså hvorfor pokker eksisterer i overhovedet, i kunne jo finde på en eller anden historie om at stifteren af selskabet gik konkurs efter at han havde haft et indbrud i sin bil medens han havde holdt på lufthavnens parkering, og nu vil have hævn over lufthavnen. + det så blev han ydermere opkrævet et kæmpe beløb i lufthavns parkeringen...

P.S. undskyld hvis min kritik virker lidt hård, jeg kan heller ikke skrive på perfekt Dansk. :-(

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)