Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic vs Dinero eller andet. Hvad skal min virksomhed vælge.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Training and Rehab Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
I forbindelse med oprettelse af ny virksomhed , er vi meget i tvivl om at få valgt det rigtige regnskabsprogram fra start. 
Vores revisor anbefaler E-conomic, da det er det de kender.
Mit netværk anbefaler Dinero.
Går jeg ind på regnskabsguiden.dk, er de meget identiske. 

Dog er der et par ting som får mig til at fravælge E-conomic: Deres takster er uoverskuelige, en pris hvis, og en anden hvis og hvis, og tillæg mig her og der... 
De har op til 1000 faktureringer, vi kommer til at lave mere end 4000 om året. Så her stiger prisen til det enorme.
Dinero: har ikke personlig support, og netop ved regnskaber, har man hverken overskud eller tid til at læse stolpe og og ned i FAQ.
Dinero har ikke PBS eller automatisk afstemning med bank

Virksomheden tilbyder både momsfri og momspligtig undervisning. 
Vores kunder skal kunne modtage faktura til månedlig betaling automatisk i et år frem. 

Er der nogen som kunne give mig en objektiv anbefaling, andet end sælger for et regnskabsprogram?

Bedste hilsner
JL

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vel selv vurdere om den højere omkostning til den ene opvejer de fordele det har.

Som udgangspunkt er Dinero ikke gratis når du skal bruge abonoment betaling og det skal du så sammenholde med 349 DKK / mdr -

Jeg ville ikke være i tvivl.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Training and Rehab Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per Krappe.
Du har helt ret, er også min mening, men jeg har svært ved ekstra tillægsmoduler.
F.eks.:Indscanning, DKK 49,00 / måned, Projektstyring, DKK 149,00 / måned, Dimension (afdeling/kvantum) DKK 49,00 / måned, Lager, DKK 129,00 / måned, Abonnement, DKK 49,00 / måned, Budget, DKK 29,00 / måned, PBS DKK 49,00 / måned, AutoBank DKK 79,00 / måned.... og jeg kunne blive ved.

Meget af det har jeg på den måde vores virksomhed er skruet sammen på brug for. Alt dette er gratis på de andre..

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 .... Krabbe .... formoder du har læst hvad det inkludere at benytte modulet til 349 DKK som jeg henviser til - ellers prøv at kigge lidt nærmere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Lasota:
Dinero: har ikke personlig support, og netop ved regnskaber, har man hverken overskud eller tid til at læse stolpe og og ned i FAQ.
Dinero har ikke PBS eller automatisk afstemning med bank. 


Bare lige for en god ordens skyld, har vi personlig chat-support fra 9-22 hver eneste dag året rundt og så kommer bankafstemning til næste år.
Dertil skal du være en dygtig bogholder for at bogføre i andet end Dinero, da vi er det eneste program på markedet, hvor du bliver hjulpet med selve bogføringen.

De bedste hilsner

Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Training and Rehab Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin
Ja, jeg fik lidt support hjælp på en søndag. !!!
Det er supergod service, at der sidder en Chat-supporter oven i købet 24/7 !! Vildt nok.
Men han (supporteren) var ikke helt klar over om jeg kunne bruge det ordenligt, og at jeg måtte prøve mig frem, og at jeg sikkert ville møde nogle "bump på vejen".
Jeg har en personlig virksomhed som overgår til et APS, som har mange posteringer, og skal kunne køre med abonnements løsninger. 
Men jeg tænker, at hvis jeg skal prøve mig frem...
Jeg vil sætte jo ikke alt op og bruge tid, hvis jeg finde ud af det ikke kan køre alligevel.

Men vi kommer fra det gamle dos-basserede Navision som jeg købte i første virksomhed i 1995. Så alt er jo supersmart ifht. Men fordelen ved dette system, var vi kunne håndtere flere undervirksomheder inde under samme CVR. Men disse overgår nu støt og roligt til selskaber. Men vi gider IKKE arbejde i flere systemer. Skal vi sætte os ind i et system, bliver det alle selskaber der arbejder i i det samme program. 
Jeg har hørt at Dinero er genialt, men kun til små / opstarter virksomheder, men ikke er optimal hvis man har mellemstore eller etablerede. 


Bh
Jan L

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Lasota:

Hej Martin
Ja, jeg fik lidt support hjælp på en søndag. !!!
Det er supergod service, at der sidder en Chat-supporter oven i købet 24/7 !! Vildt nok.
Men han (supporteren) var ikke helt klar over om jeg kunne bruge det ordenligt, og at jeg måtte prøve mig frem, og at jeg sikkert ville møde nogle "bump på vejen".
Jeg har en personlig virksomhed som overgår til et APS, som har mange posteringer, og skal kunne køre med abonnements løsninger. 
Men jeg tænker, at hvis jeg skal prøve mig frem...
Jeg vil sætte jo ikke alt op og bruge tid, hvis jeg finde ud af det ikke kan køre alligevel.

Men vi kommer fra det gamle dos-basserede Navision som jeg købte i første virksomhed i 1995. Så alt er jo supersmart ifht. Men fordelen ved dette system, var jeg kunne håndtere flere undervirksomheder inde under samme CVR. Men disse overgår støt og roligt nu her til selskaber. Men jeg giver IKKE arbejde i flere. Skal vi sætte os ind i et system, bliver de alle selskaber arbejder i.
Jeg har hørt at Dinero er genialt, men kun til små / opstarter virksomheder, men ikke er optimal hvis man har mellemstore eller etablerede. 


Bh
Jan L



Det kan sagtens være at Dinero ikke er så egnet til dig. Hvis du kan det hele selv og vil have stor fleksibilitet, så vil jeg ikke vælge Dinero.
Men kan du ikke selv, er der ikke andet end Dinero på markedet.
Det gode er, at du kan prøve Dinero Pro i 10 dage uden begrænsninger og der se om det kan det du skal bruge.
Stort held og lykke med dine virksomheder.

De bedste hilsner

Martin

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på Xena.biz

Det er også brugervenligt og med abonnementsfunktion

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jan, 
De 2 regnskabsprogrammer er yderst gode og brugbare på hver sin måde, nogle ville mene at man ikke får det samme indhold i Dineros program vs Economics
Overordnet kan man sige at Dinero er et rigtigt godt valg især for nye virksomheder, da det er nemt og overskueligt. 
Jeg ville helt klart anbefale Dinero, har hørt rigtig godt om det...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)