Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en programmør som kan programer et betalingssystem.

(Selve ideen)

Det er et ektra system som de skal tilknytte med deres webshop. Så kan man vælge betalingsmetåder og der findes der som andet også vores system så vælger man på denne betalingsystem, og fordi kunden har først logget ind på vores hjemmeside kan hun bare vælge vores betalingsystem på en webshop som har vores betalingsystem, så får webshoppen kontakt med vores hjemmeside og kundens account (Kunden for intet af det med, og det tar kun en brøgdel af en second) men så er man faktisk logget ind og det sidste som man skal gøre ved webshoppen er at angive sin kode som man har valgt på vores hjemmeside. Hvis koden er rigtig, giver vores betalingsystem på webshoppen en ok og så er varen/produktet er købt.

 

Jeg glæde mig at høre fra dig.

Kontakt mig på min email.

eller telefon: +45 71160604

Mvh Andreas

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Spændende idé. Men hvad er så forskelligt fra den og så f.eks. Quickpay, Stripe og lignende? 

Mvh. Malthe

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemet som jeg vil lave ville være meget hurtigere at handle online med.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas det lyder lidt som om at du skal have et login script, et database system der kan opbevare en eller anden værdi, måske det kunne være en crypto-currency som du måske selv kunne lave på Block Chain. Eller det kunne være reelle penge som kunderne indbetaler på en konto på sitet. Og selvfølgelig en eller anden form for automatiseret crud som fratrækker kontoen pengene/crypto pengene. og selvfølgelig et registrer bruger script.

Faktisk så har jeg selv leget lidt med ideen om at lave et lignende system.

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej luks, hvis du er interesseret at arbejde sammen med mig, så skriv lidt om dig selv. Hvad dine evner er, og hvad du kunne bidrage til projektet.

Skriv en mail til mig:  fashiondanishstyles@gmail.com 

Eller ring mig op: 71160604

Mvh Andreas

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Din ide er som god nok , det er lidt i stil med "mikro betaling" du vil lave

Du skal dog være opmærksom på at der er en del ting du skal være opmærksom på

1 Du kan ikke bare trække penge fra en kundes kort uden at være PCI godkendt, det kræver både et sikkerhedsbeløb samt at al udvikling er PCI godkendt før nogen finansielle virksomheder overhovdet vil oveveje at føre en dialog med dig , og bare det at få ens udviklings setup godkendt er ikke nogen billig omgang

2 Alternativ skal du have dine kunder til at overføre en beløb til en konto som du styre og fra denne trækker beløbet, der er jeg lidt i tivl omkring det juridiske, hvem køber varen dig eller kunden ? , samt hvor mange vil overføre et beløb på en konto hos en mellemmand ?

3 Du skal have webshops til at tilbyde din betalings metode, det vil sige du skal tilbyde webshops at de kan hente et betalings plugin til lige deres webshop

Det var lidt af de ting der er i det (der er meget mere), som du kan læse ud af det er det ikke et projekt i 5 cifre klassen men 6 cifre tal før du bare er nogenlunde kørende

Din ide er go nok jeg er bare i tivl om du har tænkt den helt igenem 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej developbox tak for input.

Mvh Andreas

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej developbox Tudsind tak for alle disse gode indput. 😀


Mvh Andreas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)