Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste gratis Wordpress tema...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan hos FrontWeb med at kode og skræddersy en hjemmeside til dig fra 1995 kr. ekskl moms.

Ps. ring eller skriv for gratis sparring

Forsat goddag!

/Team FrontWeb

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Amins regler]

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kallifs

Jeg har selv arbejdet med Genesis, som er en stabil løsning.

Du kan ind i mellem få Genesis Temaer til en rigtig god pris..

Det er en djungle af Temaer

Jeg har selv været ude og søgt i djunglen af temaer og udbydere...og jeg valgte til sidste at prøve en anden løsning til min egen webside

Så jeg kan godt forstå du ikke vil kaste alt for mange penge efter det nu.

At få en Wordpress til at se Professionel og unik ud kan være en udfordring..

Selv om mange siger det er let....

Er det din plan at sælge på siden, er det et online show room, catering ?

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle svarene.

Som gammel programmør må jeg så tilstå at jeg gav op på wordpress. Har lavet min side men synes ikke det lykkedes godt nok og følte mig låst hele tiden mht. valg af farver, logo placering osv.

Så jeg begynte at udforkske html, javascript, jumbotrons mm. og fandt ud af at på trods af 20 år fravær fra kodning så var det egentlig ikke så svært at komme igang igen.

 Så nu er jeg i gang med at kode siden helt uden skabeloner/temaer osv. og er rimelig spændt på at se det endelige resultat. Føler mig meget mere i kontrol over hvad jeg vil og kan.

I må godt se min side som jeg lavede med Twenty Seventeen - https://nass-smorrebrod.dk og kom bare med kritik - det kan jeg jo bruge under opbygningen af min nye side.

Og når jeg er færdig med min egen version uden hjælpemidler så skal jeg nok poste den her.

Og igen - tak for respons - det er utroligt hvor hjælpsomme i alle sammen er her på Amino :-)

Mvh. Karl

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)