Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvangsopløsning af IVS

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige overveje hele situationen. Fik du bøder efter at dit selskab blev tvangsopløst? 

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja gør det og få en vurdering fra en revisor. Så ved du hvordan du står juridisk osv.

Nej det gjorde jeg ikke :)

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du på et senere tidspunkt vil stifte et selskab og skal låne penge i en bank, selvfølgelig mod selvskyldnerkaution, vil banken helt sikkert se efter om du har medvirket i selskaber som er erklæret konkurs eller er blevet tvangsopløst, hvilket kan få en indflydelse på deres indstilling til din forespørgsel.

Det anbefales at du lukker selskabet på normal vis.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Også selvom jeg ikke skylder penge til kreditorer?

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ingen som har lidt tab pga mig, men det kan måske stadig have en indflydelse?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Staten har jo faktisk- Det er ikke spor gratis at drive selskabsstyrelsen og skifteret osv. Du koster da let samfundet mange tusinde kroner på den måde. Men ja - alle vil jo kunne se du gav pokker i reglerne og derfor gik i tvang og det er da ikke positivt Nogen vil sikkert være ligeglade, men overordnet trækker det da ned-.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige tænke over det i hvert fald. Men håber i vil se det ud fra mit perspektiv og give råd ud fra det.
Men hvis det er sådan jeg genopretter mit selskab og bruger 7000-9000 på det og lukker det ned igen kort efter, ser det så pænere ud eller vil man stadig se skævt på det? Altså at et selskab genopretter sig og dernæst lukker ned igen?  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

PC1:

Jeg vil lige tænke over det i hvert fald. Men håber i vil se det ud fra mit perspektiv og give råd ud fra det.
Men hvis det er sådan jeg genopretter mit selskab og bruger 7000-9000 på det og lukker det ned igen kort efter, ser det så pænere ud eller vil man stadig se skævt på det? Altså at et selskab genopretter sig og dernæst lukker ned igen?  

Jeg vil være ærlig og sige at jeg ikke ville bruge pengene men tage nederlaget, jeg siger bare det ikke er smukt at ville have selskab for at undgå hæftelse, og så ikke klare at undgå tvang. Vil du ikke drive det videre, så lade de lukke ved tvang helt ærligt - og så tag den hvis du siden skal stifte nyt, og se om det giver problemer med bank osv

Det er ikke din fejl, at loven er skuret sammen så det bedre betaler sig at tvangslukke end at efterindsende et regnskab mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det ikke er smukt og det irriterer mig også meget, fordi jeg ikke lige har været opmærksom på det. Men lad os sige jeg først vil stifte selskab om 5 år, kigger bankerne så stadig på det eller er det bare glemt så?

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hænger det i princippet resten af livet på mig?

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)