Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til app

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Mægtigt gerne ha lavet en app

Den skal laves til Ios og Android. 

4 funtioner.

- en med valgmuligt om man er privat eller virksomhed.

- en med kontaktnummer.

- en med emailinfo

- en med mulighed for at ta foto eller vælge fra telefonarkiv.

Derefter ( SEND ) funktion som sender mig et billede af skaden. 

Nogen som er skrappe til dette herinde? eller kender en som kan gøre dette til fornuftige penge? :) 

Go dag:) 

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fixxr. 

Nu tænker jeg umiddelbart, at det er lidt overkill at udvikle en hel app til det. Antager det er noget til dit allerede eksisterende firma? 

Hvis det skal gøres billigt, kan det nok godt betale sig bare at få udviklet en webapp til dette. En webapp er som sådan bare en hjemmeside, som kan lægges ned på mobilen og virke som en almindelig app.

Hvis det jeg siger er fuldstændig forkert, har du så mulighed for, at uddybe det du skal have lavet lidt bedre? 
Så tror jeg også der er flere der kan hjælpe dig. :-) 

Mvh. malthe

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Måske du har ret. 

Måske der skal være et par features mere på. Vil gerne ha en ordentlig app der ser proff ud. :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også anbefale en webapp.

Hvor tit får man en skade? Hvor mange kunder har du? (tænker mere om behovet for at downloade appen for folk, er meget lille)

Derudover er det også bare økonomisk smartere (billigere) med en webapp :-)

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Fra  Intrace Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder til du skal have gennemtænkt din business plan lidt mere igernnem, da en app udviklet til både ios og android kan hurtigt gå hen og blive dyr. Hvorimod en webapp kan du få lavet i løbet af en dag.

Det kan ofte betale sig at få lavet webappen først, testet konceptet igennem og få funktionaliteten op og køre på den og derefter få den lavet om til native. Dette gør det også meget nemmere at estimere en pris, da udvikleren har et udgangspunkt i hvad der skal laves helt konkret.

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske bare jeg ik fatter hvad en webapp er.
Jeg er begyndt at operere med nogle af Danmarks største virksomheder.
Derfor jeg gerne vil ha en ordentligt løsning.
Meget nysgerrig om at høre om inputs..
Og mange tak til jer der gider bruge tid på min tråd:)

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

En webapp er som sådan en almindelig hjemmeside, men der snakker med en database, man kan "downloade" (det kan gøres ved at man klikker på "føj til hjemmeskærm/startskærm", når man er på hjemmesiden). En webapp kan selvfølgelig indeholde logins, billeder og hvad du nu ellers ville have lyst til at have implementeret. 
Den fungerer egentligt som en almindelig app, udover at den kan tilgåes fra en browser. :-) 

Håber det gav et indblik i, hvad en webapp er. 

Hvis du selv mener du har kapital til to native apps (IOS & android), så vil jeg klar anbefale det. 

Mvh. Malthe

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)