Jeg har netop etableret FORTYSOME AGENCY, et Content bureau med fokus på personer på +40år. Der er masser af Content specialister på markedet, men langt hovedparten henvender sig til de helt unge forbrugere. Det er sådan set fint, men udfordringen er, at ikke alle budskaber kan serveres på samme måde for en 18årig, som for en 55årig - for ikke at tale om deres medieforbrug, som er vidt forskellig. Men som nystartet iværksætter er det jo altid hønen og ægget - Man vil gerne have kunder, som kræver referencer, som kræver kunder... |
Nu er det du skriver om konstruktiv kritik. Derfor vil jeg i første omgang undlade det gode ved siden :-)
På din forside er der en video-blog. Den ødelægger min oplevelse af en side som godt kunne være indbydende og flot. Wix laver mange gode rammer til siderne. Men video-bloggen er en øje-bæ.
Du bruger mange forskellige størrelser på dine skrifttyper. Og så er der forskellige kursive og ikke kursive tekster. Den blå farve i dit logo er ikke den samme som i teksten. Det virker alt for rodet.
Inde på fortysome.dk/fortysome-giver-45min ligger kontaktknappen oven i teksten. Det ser fjollet ud.
På bloggen er der et hvidt felt under teksten. Det var helt lækkert at øjnene kunne slappe lidt af her. Det billede du bruger er meget flot, men også irriterende på den lange bane.
Selve indholdet og teksten er du selv specialist i, så den vil jeg ikke kommentere.
Men jeg tror at du skal overveje at lave lidt om på siden, så den henvender sig til det publikum du vil have ind og læse. Der skal være nogle indbydende overskrifter der skiller sig ud. Ellers bliver det meget kedeligt på kort tid.
Men med lidt rettelser, skal din side nok blive god. Det er tydeligt at der er tænkt over indholdet i teksterne.
// God vind med projektet - Lars