Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIL DU GERNE TJENE EKSTRA?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Fra  NordenSoft Design & Software Development Labs ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Til vores Nordensoft Web/Softwareudvikling virksomhed søger vi en medarbejder til at sælge vores WebSite til så som frisør, restauranter, pizzarier, kosmetologer, skønhedsklinikker, bilforhandler, værksteder og til dem som vil oprette WebSite/Webshop og lignende programmer med tiltrædelse snarest muligt.

Du kan nemt sælge vores produkter og tjenester i dit kvarter og i det område du bor i.

Arbejdstiden er freelance og du bestemmer selv hvornår og hvad tid du vil arbejde. 

Vi forventer at du er smilende og serviceminded, har gå på mod og kan arbejde selvstændigt. Om du er studerende eller har et ekstra arbejd i forvejen vil ikke have betydning for os da du kommer til arbejde freelance.

Løn - Ingen fast løn (Du vil få 20% af dit salg) Provisionsløn.

Hvis dette er noget for dig, så send os din ansøgning på info@nordensoft.dk snarest muligt. Ansættelse snarest.

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne du ikke fortælle noget mere om det.

Jeg ser I har Magento, WP, Drupal. 

Skal man sælge løsninger designet fra bunden eller en løsning hvor kunden selv går ind og oprette en side via et værktøj som I har ? 

Er det løsninger på abonnement eller faste priser ? 

Hvad er jeres priser ?

Hvordan regner I med at det skal forgå når man skal sælge en hjemmeside, da en hjemmeside jo er teknisk og er forskellig fra kunde til kunde alt efter behov. Hvordan skal jeg kunne sælge dette og fastsætte en pris ?

Ser fem til jeres svar.

Mvh

Anders

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Fra  NordenSoft Design & Software Development Labs ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,
1.Webløsninger fra bunden. Vi vil forbedre kundens hjemmeside og sælge færdige webpakker til frisører, skønhedssaloner og cykelbutikker.

2.Vi har ikke abonnement og faste priser. Hvis der er anmodninger fra kunder, vil vi overveje at gøre det.

3.Vores priser varierer alt efter projektet. Vi forlader prisordningen til sælgeren.

4.Du kan f.eks. besøge butikkerne i dit område for at sælge hjemmesider, webshop, mobilapp projekter osv. Vi gør det fra bunden, og derfor tilbyder vi løsninger til kunder, som ikke er tilfredse med deres hjemmesider osv.
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Men jeg kan jo ikke sælge / sætte priserne. Kunden har visse krav, jeg ved ikke hvad disse koster , hvad I vil tage for det.

Hvis jeg har "solgt" en hjemmeside og aftalt 4000 kr alt incl, og kommer tilbage til jer med krav liste til siden, I ser at det kan I ikke lave det vil koste 14.000 kr.. Jeg ser ikke lige hvordan I kan overlade det til "gade sælgere" ?

Mvh

Anders

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Fra  NordenSoft Design & Software Development Labs ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Først og fremmest vil jeg sige tak for din besked.

Det er os der sætter priserne og det er ikke en produkt vi sælger. Vores medarbejder laver krav liste først og giver det videre til os før de giver et pris til vores kunder. Det er en freelance arbejde og vores medarbejder der bestemmer sin arbejdes tid og dag. Nogen få lyst til gå rundt mens andre sidder derhjemme og ringer rundt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)