| 
                             Jeg leder med lys og lygte efter en overheadsprojektor, er der mon nogen aminoer der ved hvor jeg skal få fat på sådan en henne? Gerne billig evt. brugt  | 

du kan finde et par stykker på dba.dk
             Debat

| 
                             Jeg leder med lys og lygte efter en overheadsprojektor, er der mon nogen aminoer der ved hvor jeg skal få fat på sådan en henne? Gerne billig evt. brugt  | 

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
| 
                             du kan finde et par stykker på dba.dk  | 

| 
                             du kan også prøve på et par lokale skoler, eller andre udannelsessteder, mange reducerer deres antal.  | 

| 
                             Hej Skovkjer, Takker for de gode råd! det prøver jeg... Men skulle der sidde en amino med en overheadprojektor de vil sælge, må I meget gerne sige til.  | 

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
| 
                             Hvis den ikke skal være brugt mener jeg at jeg så et par forskellige i Zap-in  |