Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kartonnageproducent i Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Det er efterhånden flere år siden, at jeg har været på Amino, så bær over med mig, hvis jeg virker lidt rusten i indlæg Big Smile.

Nå, jeg har brug for kontakter til en kartonnageproducent og en `samlefabrik´ i Kina, eller Vietnam måske. Kartonnagefabrikken skal lave følgende: En 50x5 cm. bred kartonstrimmel med perforeringer og to stykker udstansede pap på ca. 18x13 cm. `Samlefabrikken´ skal bukke den lange kartonstrimmel i perforeringerne og lime den fast imellem de to skiver pap. Det endelige produkt vil så være som en sandwich med et hult `hus´ i midten.  

Jeg håber min beskrivelse er tydelig nok, og at der er nogle Amino´er, som kan hjælpe.

Vh

Brian Holmer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Spørgsmålet er vel om det overhoved er økonomisk at få det lavet i Aisien, frem for Europa, når man tager ting som fragt, told, lang leveringstid og kvalitet i betragtning. Der findes et hav af kartonnage fabrikker i EU så det burde være muligt at finde nogen som kan lave produktet til en fornuftig pris.

Hvor mange stk. skal du bruge? 

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for dit svar. 

Hvis det kan laves i EU til en rentabel pris, er det alletiders. Selv om de er meget nemme at samle, forestiller jeg mig, at de skal samles manuelt (kan selvfølgelig tage fejl) og derfor havde jeg fabrikker i Asien i tankerne. 

Til at begynde med vil jeg gerne have en pris på 5.000 stk.

Hvis brugerne af produktet tager godt imod det, vil det også kunne gøre stor nytte i udlandet, og i så fald vil det årlige antal jeg skal bruge, blive mangedoblet.

Vh

Brian H

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Vi har en samarbejdspartner i Østeuropa der producerer papemballage. De kan godt samle/lime det samme sted. Giv mig en besked på info@bundle.dk, så kan jeg muligvis hjælpe dig videre med opgave.

Mvh

Arthur

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Du er meget velkommen til at sende noget info på mail contact@kamapack.com for et uforpligtende tilbud på produktion i Kina:)

Samtidig kan vi indhente fragt tilbud så du har en pris der inkluderer levering til dør alt inklusiv.

MVH

Lars Kristensen

www.kamapack.com

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for din henvendelse. 

Siden mit indlæg har jeg fået en anden vinkel på idéen/produktet, og skal nu afprøve de nye modifikationer på mit `panel´.

Når jeg har fået deres respons, vil jeg meget gerne vende tilbage til dig.

Mvh.

Brian Holmer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)