Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter snart 1 år...

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa igen !

Glemte også lige, at sige at tekster forneden under bileder, eller ved siden af, er som regel  at foretrække, både af hensyn til de besøgende. De elsker at se på billeder først, for så senere at fordybe sig i teksterne.

SEO er det vigtigt med god tekst, om den så står oppe eller nede, er ligegyldigtWink

Så tænkt først på de besøgende før SEO Wink

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe - tak Ib - det var lige det jeg skulle vide ;-) - og igen igen tusinde tak for al din hjælp, det er guld værd!!! Stick out tongue

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ib - håber du lige vil skele til min tilføjelse - nu har jeg sat en tekst op på forsiden, er dette ok synes du? :-) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle

Det jeg kan se på din forside er:

At linien "Vores sortiment på børnetøj" er sat ind som en H2 og det er godt. Yes

Men den øverste linje "Børnetøj, sko og udstyr".Kan jeg ikke se hvad den er indsat med ?.Wink

Men temmelig sikkert en fast bestand i temaet (slider m.m.). Dette skal også helst være en H1. Nemlig det hele siden drejer sig om. Der hvor du også laver din Title, description, keywords m.m.

Hvis man går til dit menupunkt "Tøj børn" er dette indsat som en H1er - fint. Yes Derefter kan der på den side arbejdes videre med (Den lille Cowboy osv) med H2.... H6. Og på samme måde men andre sider og indlæg... "Tøj baby", .... fodtøj....  

Håber det i første omgang giver lidt mening for dig. Men en stor omgang at sluge i første omgangWink

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op - ja det en stor mundfuld Ib :-) - Ikk sikker på jeg forstår det helt, men er nok lidt træt nu. Og nu vil jeg lade dig få fred - kan kun pointere igen hvor glad jeg er for din hjælp, det er virkelig pænt af dig :-) - Hav en rigtig dejlig weekend Ib...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Ligemåde

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)