Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter snart 1 år...

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Kan godt lide din indgangsvinkel, har bygget egen virksomhed op efter samme grundprincipper - disse har så ændret sig lidt siden, men opstarten var den samme :)

Synes umiddelbart at siden ser rigtig fin ud, men det der primært og allerførst, springer mig i øjnene - bogstavligt talt - er den hvide tekst på den lysegrønne baggrund/grafik. Det føles lidt som om, at man lige skal lukke øjnene og åbne dem igen, før det griber an. Desværre har jeg ikke lige et forslag til, hvilken farve at teksten eller grafikken kunne have istedet, men måske noget lidt mere simplificeret?

Under "Handelsbetingelser" ville jeg måske slette teksten med Standard handelsbetingelser:

Der ud over, så lod jeg mærke til at der på nogle af dine sider, dukker et blåt felt op forneden:

Det virker ikke til at være meningen? Måske jeg kunne tage fejl :)

Der ud over, kunne det være super, hvis du kunne få en tynd streg omkring felterne på kontaktsiden:

Der ud over, så synes jeg ikke umiddelbart at kunne finde noget :)

Ønsker dig al mulig held og lykke med shoppen Yes

 

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Mads og Allan - for jeres konstruktive indlæg, så er der noget at arbejde med. FTP det må jeg da lige læse lidt mere om i aften :-) - for det ser lidt dumt ud. Du har ret Allan, den blå streg er fra den gamle farve, jeg åbenbart ikke har fået rettet et eller andet sted. Godt du så det. De andre ting vil jeg også kigge på i aften, og ellers må jeg spørge eshop+. Jeg er rigtig glad for jeg spurgte herinde, og er super glad for jeres feedback. Rigtig dejlig dag til jer kære aminoer.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle Bøgebæk:

Men jeg har et spørgsmål ang noget jeg ikke forstår. På min hjemmeside. Når man skifter mellem siderne, og kigger oppe i adressefeltet. Så står der efterfølgende .html - hvorfor, og hvad er det jeg har gjort/oprettet forkert?

.html i enden af dine URL'ere er ikke negativt - heller ikke i forhold til SEO, så det behøver du ikke at gøre noget ved. 

Hvis du alligevel vælger at fjerne det, skal du huske at lave redirects. Google har jo indekseret alle dine sider, med de URL'ere, som de er nu.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Niels, det var dejligt at vide. Så tror jeg nok jeg vælger at lade være Wink - tak for input

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Bøgebæk:

Jeg bemærkede lige en detalje vedr. tekst på billeder.

Grundlæggende bør der normalt aldrig indsættes tekst som en del af et billede - hverken i slidere elle faste billeder. Google kan ikke læse det - se mere her...

Teksten er meget utydelig på alm. smartphones, så hvis alligevel gør det, skal billeder tilpasses til de forskellige skærmstørrelser

Der findes mange slidere, hvor du kan styre teksten 100% på alle skærmstørrelser. 

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups den var værre... jeg mener da der er tekst på de fleste slider billeder? Noget der ligesom vækker interessen. Jeg forstår nok ikke helt, hvordan jeg så skal korrigere? Men tak fordi du nævner det, ved bare ikke lige hvad jeg skal gøre :-) 

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Bøgebæk:

Ups den var værre... jeg mener da der er tekst på de fleste slider billeder? Noget der ligesom vækker interessen. Jeg forstår nok ikke helt, hvordan jeg så skal korrigere? Men tak fordi du nævner det, ved bare ikke lige hvad jeg skal gøre :-) 

Som jeg skriver, findes det masser af slidere, hvor man kan tilføje tekst foran billeder, som typisk bliver vist som baggrundsbilleder. Du kan se et eks. her... Med der findes også nogle, som slet ikke kræver kendskab til kode.

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I følge Yoast - SEO værktøj til Wordpress sider - så er sliders ikke det bedste at komme på sin hjemmeside. 
https://yoast.com/opinion-on-sliders/
1. De sætter din loading time op - grundet mere javascript og flere billedere.
2. Folk når ikke at se hvad der sker på de næste slides, de går videre. Personligt opdagede jeg slet ikke slideren til at starte med. 

I stedet vil jeg foreslå at få lavet et fedt banner billede med en fangende tekst på. Evt. et tilbud eller lignende? 

Derudover er jeg enig i, at den hvide tekst på den grønne baggrund er svær at læse. Evt. farven lidt mørkere?
Jeg prøvede for sjov, lige at skifte farven ud med: #a0d6c7 og det synes jeg hjalp lidt.

Mvh. Malthe. 

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo meget sjovt :-) - jeg spurgte ham der havde hjulpet mig med log og bannere, han sagde slider var sagen :-) - jeg kunne godt finde på at skifte ud til stationær billede.! Jeg har netop rettet skriften til en anden kode #6A6A6F - hvad synes du nu? :-) og mange tak for input!!!

Fra Aarhus c
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Intrace Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sliders har været sagen og er det stadigvæk - i nogle tilfælde. Personligt mener jeg ikke er sagen, når det skal fange en bruger. 

Synes det virker bedre. Også at du har skiftet farven. 

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)