Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til udvikling af data og hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 20. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to gutter som søger en ekstra person med erfaring til at udvikle en database og hjemmeside mod en part i virksomheden. Vi har arbejdet på konceptet se senest 6 mdr og er nu klar til selve udviklingen.

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Fra  Intrace Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Kan du uddybe det lidt mere?

Der er nemlig mange startups der søger personer med disse erfaringer, så hvis du skal fange dem bliver du nød til at sælge dit koncept og fortælle noget mere om hvad dig og din partner bidrager med.

Fra Søborg
Tilmeldt 20. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fair nok Peter,

Jeg selv arbejder som salgschef for et medicinal selskab som laver kontrakt produktion af medicin for andre selskaber og min partner kommer fra baggrund I indkøb og supplychain.

Ideen udspringer af evnen til at levere til tiden, I aftalte kvalitet og I den aftalte mængde er fundamental for fremtidig køb og og Nye kontrakter. På trods af dette er der ignen gennemsigtig med dette og data som eksistere er ikke valide. dvs de kommer fra leverandørerne og de matcher ikke med hvad kunderne oplever. Vi vil lave en platform hvor kunderne verificere hver gang en batch er leveret på ovenstående parametrer. Dette vil hjælpe leverandører til at differentiere sig selv og det vil hjælpe kunderne til at finde rette leverandører og optimere eksistere. Ligeledes har vi udviklet et scorecard som skal hjælpe med dialogen og et element ift. til kvalitet som I denne bracnhe og mange andre constant auditere og vurdere deres levandører.

Vi medbringer viden omkring supply chain-indkøb og salg indenfor denne branche, men mangler en som har viden omkring at programmere og bygge platformen. Intentionen er at starte indenfor dette segment og udbygge videre derfra.

Jeg har flere detaljer vi mail Jonas.n.mortensen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)