Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I bør holde øjnene åbne for dette.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem af jer der endnu ikke har fået øjnene op for hvad uvme er på vej vil jeg lige give jer et par guldkorn at tænke over.

1. Det er en messenger med indbyggede features som
    - Games of skills, gratis eller om penge
    - Community, ligesom myspace, facebook osv
    - Affiliate og Network Marketing

Alle fabler om hvor svært network marketing er, men hos os er det såre simpelt.
Hvis du kan lære at sige
" Hej, jeg har fået en ny, gratis messenger. Jeg smider lige mit vennelink over til dig så kan vi hygge os sammen med den. Den er sjov og underholdende.og tilmed rigtigt flot.."

Så er du allerede et skridt videre med at få en potentiel kunde ind.... og mere skal der faktisk ikk til. Når så vennen, den bekendte, prospektet, har set kvaliteten af vores side, vores produkter, vores messenger osv. vil de hurtigt anerkende at dette firma leverer varen og få tillid til at det holder. Derefter vil du opleve en hit rate der er så stor som aldrig før...

Mit råd er.... Prøv det og forstå at du er med helt fra starten af... Da jeg første gang fortalte Danmark om det her for godt og vel 8 mdr. siden var det stadig kun på tegnebrættet, nu er det næsten klart..

Husk på at indtil marts er vi stadig i beta og siderne opgraderes jævnligt så forvent ikke at vi er helt færdige med design, antal spil osv.

Gå gratis ind og prøv spillene på https://www.uvme.com/uvmguest/signup/Denmark 

Opgrader dit forretningscenter på http://www.uvme.biz/Denmark

Mvh Morten

P.s Mere en 450.000 personer har forhåndsregistreret sig...

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:49
" Hej, jeg har fået en ny, gratis messenger. Jeg smider lige mit vennelink over til dig så kan vi hygge os sammen med den. Den er sjov og underholdende.og tilmed rigtigt flot.." Spøjst. Kigger man på udseendet af de sider der linkes til så håber jeg da at den såkaldte messenger er væsentlig pænere end det roderi og den håbløse navigationsarkitektur. Det er vist ikke grafisk kompetance og usability der er blevet brugt flest penge på i det projekt. Bare min uforbeholdne mening :-)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:03

Hvis du nu læser hele mit brev vil du se at jeg har skrevet flg..

"Husk på at indtil marts er vi stadig i beta og siderne opgraderes jævnligt så forvent ikke at vi er helt færdige med design, antal spil osv.

Bremærk venligst ordet design..... Log ind på spilsiden gratis og prøv at se kvaliteten af spillene... Den er helt i top
Mvh Morten..

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 00:30

Nu begynder mange danske netværkere at forstå hvad det egentligt er vi har gang i....: Det her er verdens letteste affiliate program nogensinde...

Helheden omkring forretningen begynder at brede sig og vi er så tæt på at download messengeren kommer..... Dem af jer der kan tygge det i jer at vi stadig er i beta, men samtidig begynder at planlægge kunder og sub affiliates kan ikke undga andet end at få mange kunder fremover. Når messengeren frigives vil den alene være nok til at mange vil skifte over til uvme.... og at der så er spil indbyggede er jo så bare et plus for os..

Sign up idag og sørg for at deltage i det der bliver nettets største trend.. Banners linker til en af mine sub-affilates landing pages.... Hvis du bliver medlem er alle markedsføringsmaterialer lavet til dig, klar til at bruge...og der kommer jævnligt nye og bedre til.....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)