Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips og Gode Råd til dette affiliate layout

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på et nyt layout på min blog, og din feedback på layout og opstilling ville være guld værd!

http://tallsome.com/jeans-for-tall-men

Jeg påtænker at lave masser af sådanne lister inden for forskellige tøjkategorier. 

På forhånd tak, Amino'er!

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dine CTAs har samme farve som sidens tema (de er alle sammen orange), og det er en fin farve!, men det er bedst hvis den skiller sig ud i mængden af indhold (ikke kun ved mouse-over). Din Subscribe-knap er grøn, det burde dine "GO TO SHOP"-knapper nok også være.

Hvis du gerne vil have flere til at subscribe, så kan du eventuelt få boksen til at scrolle med ned af siden. Men det giver muligvis for mange grønne knapper at trykke på. 

Personligt synes jeg ikke det er et problem at finde jeans/T-shirt som passer i længden. Det værste er sweatpants og langærmede trøjer (specielt tracksuits). De "store" størrelser gælder kun for folk med store maver og numser, ikke os med lange spaghettiarme. Den liste må du gerne lave :D

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rued

Jeg vil klart anbefale dig at blive medlem på marketers.dk. De har op til flere webinars (site clinics), hvor de gennemgår affiliate sites og kommer med forslag til forbedringer alle kan lære af. 

Du for sikkert meget ud af også at stille dit spørgsmål derinde, da du nok finder flere ligesindende der. Jeg har skrvet lidt om de øvrige fordele af en medlemsskab her: https://blog.confero.dk/her-bliver-jeg-klogere (Jeg har ingen aktier i det, men er blot en glad bruger/medlem)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)