Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges til tilbudshjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! 

Er der nogen som har et par gode råd i forhold til at finde en potentiel samarbejdsparter -  nærmere bestemt en programør - som vel og mærket ikke skal have 30.000+ før han/hun overhovedet er startet? Jeg kender sangen om at vedkommende jo ikke skal arbejde gratis osv., hvilket naturligvis heller ikke er tilfældet, da der er ekstremt meget arbejde ud over selve opsætningen af hjemmsiden. 

Kort om projektet, så er planen at skabe et site, hvor forbrugere kan samligne fødevare produkter samt  lave en indkøbsliste, der skal kunne beregne billigst butik at handle i givet ens indtastet fødevarer. Der findes allerede tilbudsugen.dk, som ligger sig op af ideen, hvis man skulle være i tvivl om hvad det går ud på. 

Råd, vejledning og inputs er meget velkommen! :) 

Mvh Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Idéen er god. Det lyder meget interessant!

Du skal finde en partner, der mangler noget at snørkle med. Det må ikke være en der har hundrede ting om ørene. Derudover bør du finde en i dit nærområde, så i konstant kan være i kontakt og ses ofte.

PS. Siden er ikke noget der kræver alverdens som programmør. Jeg er selv booket 1 måned frem i min kalender, men det er ikke noget forfærdeligt svært. 

Giv den gas!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Mange tak for tilbagemeldingen. Jeg har godt tænkt at finde en i nærområdet, da det alt andet lige vil gøre det lettere :)

Men så er spørgsmålet bare hvor man finder den rette person. Synes de fleste her på sitet er knyttet til en virksomhed, som ikke rigtig er interesseret i et samarbejde men hellere vil påtage sig jobbet som eksternt konsulent? Eller er det bare mig?  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)