Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

professionel sælger til dansk design guld og sølv

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

findes der mon en professionel sælger iblandt Jer/Jeres kontakter, som gerne allerede har en fod indenfor guld og sølv branchen eller modebranchen(salg) som har mod på at sælge på provisionsbasis?

Jeg er startet op igen, denne gang  solo og i eget designernavn men jeg kan ikke nå at gå ud og sælge også. Det drejer sig om salg til bedre guldsmedebutikker og udvalgte design/modebutikker både her hjemme og i udlandet. Tænkte at hvis der allerede var en der er igang og alligevel rejser rundt, kunne det måske tænkes at "jeg" kunne komme med rundt. Jeg har ikke mulighed for at fastansætte egen sælger her i opstarten, selvom jeg gerne ville. 

Der er tale om dansk design, formgivet af mig fra a til z (ingen præfabrikerede dele fra østen i min kollektion) og salg via pc + enkelte eksempler på kvaliteten (som er høj).Jeg har været igang i flere år (uddannet på Danmarks Designskole) og har masser erfaringer indenfor området.  Det er vigtig for mig at det er en person der ikke kun forstår at aflæse mine ønsker m. hensyn til målgrupper, som  er kvalitets bevidst og har en finger på pulsen etc.

Så findes der dygtige sælger på provisions basis, og kender du en i branchen så sig meget gerne frem :-)!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)