Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en gratis mentor (har søgt længe)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg hedder Andreas

Jeg har mange gode ideer og er fuld af kreative ideer, motivation og lideskab. Jeg har mange gode ideer som virkelig ville ramme en stor marked, med mange potentelle kunder. Jeg brænder for økonomien og markedsføring og generel elsker jeg bare alt kreer noget innovativt som kunder kan bruge. Jeg har ideen og motivationen. Men jeg mangler en person med erfaring, en som kan lede mig i den rigtige retning, til denne ide bliver til virkelighed. Men vi skulle også kunne kooperer med hinanden, som jeg ligge meget på og også vil prøve at realiser i vores samarbejd. Hvis jeg kan se at vi begynder at lave progress så kunne vi godt begynde at snakke om penge.

Hvis du vil høre mere om mig og ideen, så skriv en mail til mig fashiondanishstyles@gmail.com 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh Andreas

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor skulle nogle hjælpe dig gratis? 

Hvis du er så god til "økonomien og markedsføring" hvorfor giver du dig så ikke bare i kast med det projekt du vil? Det er jo hele fundament for en succes ;-) 

Hver er ideen, det du kommer med er jo = 0 ting? 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper, jeg sagde ikke at jeg var god til markedsføring eller økonomien jeg keder mig kun lidt ud. Jeg sagde at jeg brænder for det 😉. Men jeg bruger speciel hjælp til opstart af mit virksomhed, med min ide. Det findes også noget som tilbyder gratis iværksætter hjælp.

God dag, Andreas😀

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, har du forsøgt dig med startvækst i din by. De har sikkert nogle gode folk som vil hjælpe dig. Prøv at Google: startvækst "din by". Så hvis du evt. bor i Nivå så forsøg at Google: startvækst Nivå

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Er det mode branchen og tøj du bevæger dig inden for ? 

mvh Kim

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luks om The Dark tak for hjælp😀

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, nej der gør jeg ikke. Mvh Andreas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)