Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVORDAN SVAJER MAN ET METALRØR I ENDEN?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Sep 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får man et metalrør på Ø44 til at svaje nede i enden så den står på sin egen fod?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 12:48

På at skriv så vi andre forstår hvad det eksakt er du mener, så har vi en bedre chance for at hjælpe dig.  Et rør har ingen fod men en ende, så hvad er det du mener?  Er det fordi du vil lave enden af røret trompet formet?  

Prøv at søg på firmaer der har speciale i rørforarbejdning  evt. søg på opkravning af rør.

Alternativt post dit indlæg her.  http://frylundsmaskinforum.dk/fagteori/index.php?PHPSESSID=44303cab64c76a7e52b88934b1dd5810&

Tilmeldt 15. Sep 17
Skrevet kl. 12:56

Jeg er godt klar over, at den ikke har en fod, men en ende. Jeg er interesseret i at vide, hvordan jeg kan give enden af røret en fod uden at skulle sætte en ekstern fod på røret, men så røret går ud i ét med en fod :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 13:10
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:30
Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:38

Magic22

Nu er der jo ikke tale om at røret skal bukkes hvis ellers jeg ellers har fået sagen korrekt.  I øvrigt findes der et hav af firmer der laver rørbukning. 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:46

Ravn,

Et svej er vel bare et blødt buk, eller måske har jeg misforstået noget. :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:59

magic22:
Et svej er vel bare et blødt buk, eller måske har jeg misforstået noget. :-)

Jeps vi er ikke uenige, men som jeg tidligere skrevet er det meget uklar hvad det egentlig er tråd starteren ønsker at få lavet. 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2117
Skrevet kl. 20:38

Hej Projectone

Jeg tror jeg ved hvad du mener:

Check her:

https://www.vvs1.dk/hydrauliske-rorbukkere/rems-hydro-swing-rorbukker-saet-til-12-15-18-22mm-oliehydraulisk-manuel-rorbukker-502110231.html

Tilmeldt 15. Sep 17
Skrevet kl. 21:08

Tak for jeres fine forslag. Som en tidligere skrev, så er det korrekt, at jeg søger at røret bliver trompet formet i enden, så røret bliver større i omkreds i enden. Men dog med lidt svaj så resultatet ser lidt organisk ud

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)