Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af eco træ til produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal igang med, at producere en masse forskelligt til børn. Alt produktion vil være i Danmark på eget værksted. Men har brug for nogle forbindelser til kvalitets træ i flere typer træ. Eg, ask, og andre hårdtræstyper. Træet skal være til, at gå til og gerne i små klodser, aflange stykker, plader mm. Noget er til møbler andet til legetøj. Så har brug for en forbindelse, som kan skaffe diverse stumper i træ og helst øko. Er der nogen derud, som ved hvordan jeg finder det? Har googlet i snart et år og kan ikke finde noget jeg kan bruge som erhverv. Så går hele tiden i stå på, at mangle dele. Eller måske en messe, eller noget i den stil.?

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan måske finde leverandører i Østeuropa, men det kræver at du sender flere detaljer.
Hvis du er interesseret kan du skrive til samkup1234@gmail.com.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Little_daydreamer:
Har googlet i snart et år og kan ikke finde noget jeg kan bruge som erhverv. Så går hele tiden i stå på, at mangle dele.

Det lyder  da virkelig til at du har brugt de forkerte søgeord.  Der findes da en del hårdtræ grosister, kan de ikke bruges ?  eller hvad med en savværk, dem findes der jo også nogle stykker af.

Hvad er øko eg ? et egetræ er jo ofte 100 år eller mere når det bliver fældet, den gang var der sgu ikke noget der hed øko.

Tilmeldt 27. Aug 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvor mange m³ skal du bruge og hvor stor en fugtighedsprocent skal træet være på?

Mvh
Wood Empress ApS

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)