Hej Kristian
Der er stadig meget SEO at tage fat på, og jeg kan også kun anbefale at læse Googles SEO vejledninger. Du skriver, at 32 sider på engelsk er en stor mundfuld. Men det er SEO ganske enkelt også.
Hvis du ikke allerede har læst Hjælp til Search Console - siden er på dansk, bør du gøre det. Der er også et link til en ældre Startguide til søgemaskineoptimering, som kan hjælpe dig på vej.
Nogle af de umiddelbare udfordringer:
Har du styr på Google Local Business?
Generelt er der for lidt indhold/tekst på siderne. Google elsker stadig godt og relevant indhold.
Noget af det sværeste ved SEO, er at lave godt semantisk indhold, men det er det, som skaber relevans. Søgemaskinerne er robotter, som ikke kan læse, som vi mennesker kan. Men de bliver bedre og bedre til at forstå indholdet ved hjælp af semantik. Du kan se en meget forsimplet beskrivelse her...
Dine H1'ere er ret korte. Der er delte meninger om, hvad det kan betyde for din SEO. men det skader helt sikkert ikke, at optimere dem.
Der mangler strukturerede data. Som det er nu, har google svært ved at se, at det er produkter, som kan købes/lejes.
Din backlink profil ser meget svag ud. På ahrefs er der kun dofollow fra 4 domæner, og det ene er så svagt, at værdien er næsten "ikke eksisterende"
Det er ikke nok men links til dine sociale profiler. Der skal også være dele knapper, så både du og især brugerne lettest muligt kan dele dine sider på facebook etc.
Få lavet nogle gode anmeldelse på Google, facebook og ...
Din bestillingsformular bør laves, så stort set alt er foruddefineret med betingede felter. F.eks. når en kunde vælger "Slushice maskine", så vises tilvalgsmulighederne som det næste. Det SKAL være let for brugerne, ellers hopper de bare videre til næste side.
Fortsat held og lykke med projektet 