Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man sælge Tupperware nå man har et firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften lyder. Lige nu er forhandler af Tupperware inden til jul. For hjælp min mor. Men også igang med og start et malerfirma op. Men vil godt igang så jeg kan få styr på de sidst ting. Men kan jeg det. Bliv vildt usikker på om det ville give mig nogen problemer.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig må du det Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Selvfølgelig må du det Smile

uden at have sat mig helt ind i det er jeg ikke helt så - selvfølgelig

Vor trådtarter driver momsregistreret virksomhed (maler) som jeg forstår det. Dermed bliver vel alle erhvervsmæssige aktiviteter momspligtige. Man kan ikke som udgangspunkt være momsregistreret og så drive en lille ikke momsregistreret virksomhed samtidigt, hvis man driver det momsregistrerede i personlig virksomhed

Hvad jeg ikke ved er så om tupperware salg er noget man selv fakturer eller om det er tupperware der går det med moms, og man så bare selv får provision for at sælge, for så er der ikke et problem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tupperware konsulent er du personlig erhvervsdrivende, så hvis dit malerfirma er i personligt regi kontra ApS/selskabsform, så er det med i din vurdering af omsætning kontra moms som John noterer, hvilket du skal tage højde for herved.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)