Alle Amino’er Er der nogle blandt Amino’erne herinde, som har erfaringer med forskellige modeller for optagelse af nye partnere, eksempelvis i et advokatselskab, et revisionsselskab eller i et finansielt selskab? Hvilken type kontrakt udarbejder man oftest? Hvor stor en ejerandel får den nye partner (ja ja, jeg ved dette er meget individuelt Betaler den nye partner noget for ejerandelen eller ”arbejder man sig til ejerandelen”? Eksempler på milesten og kriterier for opnåelse af ejerskab? Findes der eksempler på, at man kan miste sit ejerskab, hvis man forlader virksomheden? Jeg er den lykkelige iværksætter med en meget lovende finansiel virksomhed (siden 2004) som gerne vil udvide partnerkredsen med et par dygtige kundefolk. Vigtigst er det, at de har gode finansielle kundskaber, en stor troværdighed og et enormt personligt drive. Lad mig høre om gode/dårlige erfaringer. Tak for din tid! Morten |
Jeg har desværre ikke svaret på dette halvgamle men interessante spørgsmål, men skulle nogen kunne svare, så vil jeg meget gerne selv høre det.