Du har erfaring med salg, marketing og el reklamesalg, måske har du også prøvet at drive egen virksomhed?!. Du er vild efter at dele ud af din viden og hjælpe mig videre i forløbet fra iværksætter til selvstændig til arbejdsgiver.
Jeg står pt på vippen til at etablere mig "rigtigt" ved at starte en servicevirksomhed målrettet studerende og unge. Forretningsplanen er blevet taget rigtig godt i mod bla. af væksthuset. Det er et produkt der er spået en god fremtid, såfremt det bliver markedsført ordentligt. Har det din interesse og har du mod på at hjælpe en ung iværksætter på fode, kontakt mig da gerne og jeg skal med glæde sætte dig ind i mit produkt. (servicevirksomhed) Med venlig hilsen Mikkel Feldt
|
Hej Mikkel
Jeg er Certificeret Life og Business Coach og har firmaet SpogardExcels (www.spogardexcels.dk) , hvor jeg tilbyder life coaching, business coaching og team coaching. Det lyder rigtig spændende du skal i gang med og jeg kan godt hjælpe dig med de problemstillinger og nye veje du står. Jeg fungerer som din sparringspartner gennem din proces.
Må jeg få din private mail, så jeg kan skrive mere om hvad jeg tilbyder og hvordan jeg kan hjælep dig?
Hilsen Danielle