Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byt links??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har en brudekjole hjemmeside, jeg tænkte det kunne være en fordel at bytte links .

Jeg kan sagtens tage imod et par links hvis nogle vil bytte?

Lidt mere seo optimering kan vel aldrig skade....

www.brudekjoler-weddingdeluxe.dk hedder min hjemmeside... jeg kunne ligge den under blogs...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Inden du for alvor går i gang med linkbuilding, skal din side være mobilvenlig. SEO starter med at give brugerne gode oplevelser. 

Du skal nok også have lidt bedre styr på indholdet. Ved et tilfælde stødte jeg på denne her Brudekjole La Sposa Impetta farverig

Der står, at den kun er til leje, men den er prissat, og den kan også tilføjes til indkøbskurv

URL'en ser også helt tosset ud - http://brudekjoler-weddingdeluxe.dk/product_info.php?cPath=52&products_id=97669600&osCsid=061865c7916af8182a3619bb4cfaa0d3

Du kunne i øvrigt selv have lavet et link til siden i stedet for kun at skrive URL'en i dit eget indlæg, men her får du et til flotte brudekjoler på Sjælland

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Med fare for, at lyde lidt hård:

Hvis du gerne vil tilbyde værdi til andre links, så skal der arbejdes en hel del på din hjemmeside.
Altså, jeg tror ikke der er mange der gerne vil have links fra din hjemmeside, da det ingen værdi skaber.
Hvis jeg var dig, ville jeg overveje et nyt webshop-system, et der kan dække dine webshop-behov, og som også er SEO-venlig.

Ex: dine url'er er ikke særlig pæne. Ikke mobil-venlig, loadtid på knap 10 sek. (produktside), ingen SSL-certifikat - fra 1. okt. bliver hjemmesider uden ssl nedgraderet endnu mere på Google end hidtil.

Ja, der er en del at tage fat i. :)

Knæk og bræk med, at få nogle links

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dine kommenterer men du har en meget standartiseret syn på alt.
1. Nej jeg ønsker ikke at den skal være mobil venlig.
Faktisk personlig hader jeg hjemmesider som er ikke normalle
2. Nej mine kjoler er til leje og salg.
3. Jeg er på side 1 nogle gang nr 2 siden april. Dvs at jeg har overfuset alle kinesere danskere og meget mere.. ja kan du gøre det bedre så... vis mig hvad du kan. Hit me...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ssl haha det har været på tale om siden 2012... ja thomas rosenblabla har vist gået amok med gamle nyheder.. har ringet til google de siger at ssl er på vejj tja
.siden 2012....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej hastighed skal ses fra den by serveren er i , og ikke lige frem fra vietnam.... hvordan kan i kommentere på noget i ikke ved noget om?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror vi prøver på at hjælpe og komme med gode råd til emnet "seo optimering" som virker at være det du beskæftiger dig med i øjeblikket. Vi kommer med nogle gode råd til hvordan du kan optimere din hjemmeside endnu mere. 

Du efterspørg link building (som også er rigtig vigtigt) men hvis du vil have maksimal effekt ud af det så bør du også se på de andre "must haves" som f.eks. om hjemmesiden er mobilvenlig.

Det er fint hvis du personligt ikke er glade for mobilvenlige hjemmesider, men mange af dine potentielle kunder har nok ikke samme mening. Der er intet der stopper dig fra at have en almindelig hjemmeside som den ser ud nu, men samtidig tilbyde et tilpasset design til mindre skærme. Noget som både dine kunder og Google vil blive glade for.

Hvis du ikke vil have at din hjemmeside er mobilvenlig så er det op til dig selv, men det er ikke en fordel for din forretning hvis du vælger at ignorere det.

SEO skal hele tiden vedligeholdes og opdateres så bare fordi alt ser fint ud i dag, så kan du godt pludselig ende på side 8 i Google, fordi din hjemmeside ikke følger tiden mht. seo. Google opdatere hele tiden (!) sine algoritmer og krav til seo så det gælder om ikke at komme bagud.

Der bliver også nævnt at din url ikke er seo venlig og det er også en af de vigtige punkter.

SSL vil være en rigtig god idé at få fat i. Det koster ikke mange penge og det giver dine kunder sikkerhed for at deres personlige oplysninger er i sikre hænder. Personligt så handler jeg aldrig via webshops der ikke har SSL. Jeg råder altid venner og familie til at tjekke om webshops har ssl og hvis den ikke har det så skal de handle et andet sted. En webshop uden ssl viser at man er ligeglad med sikkerheden for kundernes personlige oplysninger.

Hastighed skal IKKE ses fra den by som serveren er i. Så får du et forkert billede af hvordan din hjemmeside performer. Hvis du sidder og tester din hjemmeside med en direkte forbindelse til serveren så kan du ikke vurdere hvordan forbindelsen er for dine kunder som måske sidder med en dårlig internetforbindelse på deres telefon. Én ting er hvor hurtigt signalet er til at forlade din server men noget andet er, hvor lang tid der går før at signalet når igennem en masse servere for til sidst at ramme din kundes pc eller telefon.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)