Hej Aminoer. |
Har ikke fåer besked om at de mangler cashflow, men kan se at de er begyndt at halte efter med generering af kreditnotaer og udbetalinger.
Hej Aminoer. |
Har ikke fåer besked om at de mangler cashflow, men kan se at de er begyndt at halte efter med generering af kreditnotaer og udbetalinger. |
Har fået samme besked som Mark i starten af året. Mine penge var et par måneder forsinket. |
Jeg synes altid der har været problemer med Euroads hvilket er grunden til at jeg helt er stoppet med at bruge dem. |
Kristian Ole Rørbye
Det er så første gang jeg oplever det... Og kan også se at de omsætter for millioner.. Så jeg håber virkeligt at de tager sig sammen og får udbetalt til publishers... |
Lyder som en fremtidig konkurs i mine ører. |
Med venlig hilsen,
Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk
Jah.. Men altså når man ser på de tal der er tilgængelige, så er det jo en god forretning de laver... Så hvorfor lade den gå konkurs? |
Du kan sagtens lave million overskud og gå konkurs, fordi du ikke har penge. At tallene viser en god forretning, det er en ting, men hvis deres samarbejdspartnere ikke betaler til tiden eller ikke betaler, så opstår problemet for sådan en service virksomhed. Og det er dræbende. At de mangler cashflow betyder helt banalt, at de ingen penge har i likvider/stående på kontoen. Så de må have store udeståender, som pt giver alvorlige problemer, og det kan udløse sneboldeffekten, hvor dem der benytter deres service stopper med at genere salg eller leads, som så igen forværrer hele cash flow problemet, og i sidste ende medfører en konkurs... |
Ja, det giver mening. |