Hej allesammen, jeg hedder Andreas og jeg har en supper god ide.
Jeg har haft en bedre med pantflasker.
selve ideen. (Jeg har lavet nogle forskellige versioner. Det er kun nogle forandringer i enden af teksterne.)
Forklaring på sleve ideen.
Det funker lidt lige som pant. Bare at det ikke kun er på plastikflasker men at det også er på andre varer som fødevarer indpakninger. Koden den er også anderledes end dem fra de normale pantflasker. Jeg tror det kommer også til at være sådan at man kan smide dem i forskellige afdelinger. Den ene den er plastik og en anden kunne være glass. Men siger vi nu at du smider en flaske i vores maskinen så scanner den koden og så bliver der vist en kode på selve maskinen der hvor forbrugeren står og kunden har så en app du scanner koden og så får du nogle pions. Afhængig af hvor meget koden er værd.
Det funker lidt lige som pant. Bare at det ikke kun er på plastikflasker men at det også er på andre varer som fødevarer indpakninger. Koden den er også anderledes end dem fra de normale pantflasker. Jeg tror det kommer også til at være sådan at man kan smide dem i forskellige afdelinger. Den ene den er plastik og en anden kunne være glass. Men siger vi nu at du smider en flaske i vores maskinen så scanner den koden og så bliver der vist en kode på selve maskinen der hvor forbrugeren står og kunden har så en app du scanner koden og afhængig af hvor meget koden den vejer får man også mere penge for det. Man skal selvfølglig også først lave en account på vores hjemmeside, så skal man oplyser sin bankkonto nr osv. Så downloader man appen på sin smartphone og logger ind men sin account. Med sin brugernavn og kode som man har oprettet på vores hjemmeside. Hvis man ikke har oprettet en account endu kan man også gøre det på vores app.
Det funker lidt lige som pant. Bare at det ikke kun er på plastikflasker men at det også er på andre varer som fødevarer indpakninger. Koden den er også anderledes end dem fra de normale pantflasker. Jeg tror det kommer også til at være sådan at man kan smide dem i forskellige afdelinger. Den ene den er plastik og en anden kunne være glass. Men siger vi nu at du smider en flaske i vores maskinen så scanner den koden og så bliver der vist en kode på selve maskinen der hvor forbrugeren står og kunden har så en app du scanner koden og afhængig af hvor meget koden den vejer får man også mere penge for det. Man skal selvfølglig også først lave en account på vores hjemmeside, så skal man oplyser sin bankkonto nr osv. Så downloader man appen på sin smartphone og logger ind men sin account. Med sin brugernavn og kode som man har oprettet på vores hjemmeside. Hvis man ikke har oprettet en account endu kan man også gøre det på vores app. Man kan vælge om man vil have pengene på sin konto eller man vil give pengene til børn som bruger vand. Hvis man trykker på giv penge så får man en nye smily for være nye gang man giver pengene til de fattige så får man en nye smiley. (Smylien den skal se nye og modern ud men også sjov. Måske også med lyd? Men denne smily gør at kunderne blir glad og de vil gør det igen, igen og igen)
Mange byer har et sted hvor iværksættere kan komme hen og få råd og vejledning ganske gratis. Prøv at søg lidt og se om der ikke er sådan en "Iværksætter service" i din by.