Jeg er 15 år gammel og i færd med at starte en stor og omfattende ny gren op af min nuværende virksomhed, leseul.dk. Jeg kan ikke afsløre for meget her i offentligt forum, men det omhandler eksklusive pleje produkter og accessories til mænd. Jeg dermed i gang med en Indiegogo kampagne for at samle penge sammen til opstart. For at mindske det nødvendige beløb for opstart og for at give støtterne ekstra troværdighed, søger jeg nogle som er interesseret i at sponsere virksomheden det første år mod meget eksponering i kampagnen.
Har du lyst og mulighed for at støtte med nogen af de ovenstående ting, eller kender du en der har, skal du være velkommen til at kontakte mig på mail: martin@leseul.dk eller tlf.: 5290 0926. Har du andet du vil sponsere med eller blot forslå skal du også være velkommen! Jeg håber at høre fra nogen af jer og ser frem til et godt samarbejde. På forhånd tak, og rigtig god weekend.
Hej Martin jeg har et lille digitaltrykkeri. Hvad har du brug for af tryksager og hvad tilbyder du? Jeg har også brug for at høre noget om dit projekt for at tage stilling til om det er et jeg kan/vil støtte.
Det omhandler eksklusive produkter til ham. Så som lækkert barbergrej, lækker små-interiør og mange andre hudplejeprodukter. Men med et råt design.
Jeg får brug for en del flyers og visitkort, samt en eller to t-shirts. Udover det for jeg brug for pakkeklistermærker, pakkekort (postkort format) og klistermærker. Men alt gør en forskel! Du skal være velkommen til at kontakte mig på mail. Og er det muligt jeg kan få et link til dit site? :)
Min virksomhed hedder ØKOPRINT (lige nu hedder den AltKom men er ved at skifte navn) hjemmesiden er under opbygning, Jeg tror ikke vi må linke her på Amini men hvis du nu lige prøver di frem med økoprint i adressefeltet så tænker jeg du finder den ;) Jeg forventer siden er klar om en måneds tid.
Hej igen Kennith
Det kykkes mig at finde din side, det ser super fint ud. Og da det er øko-print passer det også perfekt med virksomhedens kerneværdier som netop er 100% naturlighed, miljøvenlighed og hels økologisk. Jeg håber vi kunne lave en god aftale.