Hej alle sammen :) Jeg er igang med at opstarte et rengøringsfirma som indholder rengøring af.: Lejligheder, Trappevask, Vinduespudsning og Skoler osv... :) Helst at gøre rent for Boligforreninger Mit spørgsmål er.: 1.Hvordan kan jeg skaffe kunder? 2.Skal jeg have nogle Papir/Katalog med? 3.Hvem skal man snakke med? 4.Hvordan skal prisen være? 5.Skal man ha' et CV med om firmaet? Hvis ja så hvordan kan man lave sådan en? Ps. Det er nogen billeder fra mit tidligere arbejde da jeg var ansat! På forhånd tak og håber i kan hjælpe mig :) |
Hej,
1.Hvordan kan jeg skaffe kunder?
Du kan prøve dig af med diverse online annoncering. Vær aktiv på Facebook og få opsat Google AdWords i nærområdet (50km)
2.Skal jeg have nogle Papir/Katalog med?
Det kunne være en god idé. Du kan også tage en flyer med, der indeholder et tilbud på næste besøg
3.Hvem skal man snakke med?
Det her spørgsmål forstår jeg ikke helt.
4.Hvordan skal prisen være?
Det kommer an på hvordan du vil profilere dig. Men vil du være den billigeste, så må du ikke gå alt for langt under markedsprisen. Så skal du hellere bare flugte prisen med konkurrenterne.
5.Skal man ha' et CV med om firmaet? Hvis ja så hvordan kan man lave sådan en?
Du kan som sagt have visitkort og flyers med. Så hvis dit arbejde er godt, så får du sandsynligvis kunder fra mund til mund.
Vh. Kasper
SEDIA.DK