Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering med få penge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg var interesseret i at købe aktier, dog har jeg et problem. Nordnet har en kurtage på 0.10% eller minimum 11USD, hvilket er en del for mig da jeg handler med få penge (2000-5000kr) og min profit ændre meget fra aktie til aktie. Der er gange hvor jeg ville have lavet mindre end 11USD, så jeg ville faktisk miste penge på at handle. Er der nogle gode børsmægler med lave kurtager? 

MVH

Mehmet

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det findes billigere end Nordnet. Jeg er i hvert fald kunde hos dem, efter min egen bank(Sydbank) tog røven på mig med gebyrer o.lign., i forbindelse med køb af aktier i USA.

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:

Hej!

Jeg var interesseret i at købe aktier, dog har jeg et problem. Nordnet har en kurtage på 0.10% eller minimum 11USD, hvilket er en del for mig da jeg handler med få penge (2000-5000kr) og min profit ændre meget fra aktie til aktie. Der er gange hvor jeg ville have lavet mindre end 11USD, så jeg ville faktisk miste penge på at handle. Er der nogle gode børsmægler med lave kurtager? 

MVH

Mehmet

1. Nordnet har en min. kurtage på 29 kr. på danske aktier. Du kunne jo starte med danske aktier?

2. En anden mulighed, hvis du vil investere små beløb helt uden købskurtage er at vælge Nordnets månedsopsparing i investeringsforeninger. En mulighed er at investere et lille beløb hver måned i sparinvest c25 cap og sparinvest global min. risiko.

3. Degiro er en tredje mulighed. Degiro har lavere kurtage på amerikanske aktier end Nordnet, men der er ulemper, bl.a. skal man selv indberette alt til SKAT og der er et lille årligt gebyr ved brug af udenlandske børser.

Læs denne anmeldelse: http://kassemesteren.com/2016/08/14/anmeldelse-af-degiro-lav-kurtage-men-du-betaler-med-din-tid/

Læs alt på deres side: https://www.degiro.dk/

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Rasco!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)