Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er ikke for professionelle designere/programmører?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu engang meldt mig ud af Amino Plus fordi jeg aldrig har vundet en opgave herinde. Min konklusion er at stedet her ikke er for professionelle og samtidig har jeg heller ikke lagt alt min energi i at få kunder her på Amino, for de vil aldrig betale, hvad jeg koster og hvad mine andre kunder betaler. I kan se mine ratings andre steder på nettet for macgeni.dk og computerarts.dk (som begge er under ændring af navn og site efter mange år). Amino spurgte til hvorfor jeg meldte mig ud og jeg svarede:

"Alle opgaver jeg nogensinde har budt ind på via Amino freelancer har jeg aldrig fået. Uanset hvor slagsagtig eller simpel mine tekster er - er der ingen der vil betale min timeløn på 800,- ex moms for design og produktion selvom jeg har arbejdet som freelancer i 14år og alle mine kunder glædeligt betaler... Det er tydeligt at markedet på amino ikke er for professionelle freelancere men for nystartede og studerende, som underbyder markedet. Synd I ikke har en bedre tilgang til os andre, som er uddannet og har mange års erfaring.

Ingen opgaver på amino = ingen udtalelser = ingen opgaver!

Jeg har forslag til en anden opsætning, som I kunne bruge, som andre konkurrenter til jer også mere eller mindre bruger. Jeg håber I ændrer dette da jeg ved vi er flere som har meldt os ud af Amino af samme årsag.

Med venlig hilsen Mark Barner"

Hvad med jer? Har I nogensinde fået opgaver på Amino, med en timeløn på 800,- ex moms eller over?

Har du vundet opgaver på over 800,- ex moms på Amino?

Har du skrevet og budt på opgaver, hvor du har fået betaling på 800,- ex moms og op på design eller programmeringsopgaver?

  • Nej - bliver altid underbudt af en studerende eller amatør! (75%)
  • Ja! - Jeg får alle mine faste kunder via Amino! (0%)
  • Jeg bruger Amino's konkurrent til at få opgaver... :-) (0%)
  • Hvad er Amino Plus? :-D (25%)
  • Totalt antal stemmer: 4
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med Freelancer, det er dog ikke første gang selv samme problematik som du nævner har været oppe og vende. Her er Martin Thorborgs svar på problematikken:

https://www.youtube.com/watch?v=6JyH35HZ2wY

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg ser den referenceliste du har så ser det for mig også ud til at du er ude over at skulle hente dine kunder på amino.

Lige så lidt som jeg tror at de der er på din referenceliste henter deres freelancere på amino.

Der tænker jeg blot på Politiken - Fisher Price og Maersk Line

Så jeg er helt enig - hovedparten af os der følger med på amino - vi er ikke i din liga.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt video faktisk. Kan godt huske jeg så den for nogle år tilbage og tænkte "ja han har ret. Lad være med at tude...".

Tak for reminderen 😂

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked. Netop fordi jeg har de andre kunder som reference, tænkte jeg at der ville være flere der har tillid til at jeg kan løse deres opgave og der er en grund til min timepris er højere end en nyuddannet eller studerende. Men jeg forstår godt dit synspunkt.

Jeg ønsker dog at ændre strategi i hvordan jeg skaffer kunder og derfor har jeg tænkt at Amino freelancer var en reel løsning. Men du har ret i at min målgruppe ligger over standarden af de fleste udbudte opgaver...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)