Jeg tillader mig også at afgive et bud på din opgave.
Vi er selv et lille bureau, og derfor er vores priser også derefter. Vi varetager SEO opgaver for diverse firmaer, med gode resultater. Både med organisk SEO og AdWords.
Jeg kunne ikke finde din mail på din profil, men er du interesseret i at høre mere, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig på sk@mezia.dk
I dit tilfælde gælder det om en kreativ SEO konsulent. Dog tager SEO (ofte) tid til at vise resultater. Der kan SEMmarkedsføring være en hurtigere kanal til resultater - som google ads og facebook annoncering.
Jeg har skrevet direkte til din mail, hvor jeg har uddybet nærmere hvorfor jeg tror vi er et godt match :) Alt er selvfølgelig en proces og alle input her på siden er værd at tage med. Ser frem til at høre fra dig. I mellemtiden kan du læse mere på Mezia.dk Vi har god erfaring med at være "freelancer" for mindre virksomheder.
Er der overhovedet blevet anbefalet et firma i den her tråd?
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
synes bare nærmest kun det er folk, der anbefaler sig selv i den her tråd.
Heldigvis er der da et par stykker, som også anbefaler ”selvstudium” og kommer med guldkorn.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media