Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til intranetløsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-folk

Vores virksomhed på ca. 80 medarbejdere ønsker sig et intranet eller en lignende løsning i den billige ende. Virksomheden er klinikker, der ligger forskellige steder i landet. Vi har behov for at ledelse og administration kan dele informationer, beskeder og en større mængde dokumenter med medarbejderne. Intranettet skal kun kunne tilgås fra arbejdspladserne. Er der nogen af jer, der har et godt bud på nogle intranet, der ville være oplagte for os? Eller findes der evt. andre løsninger end et intranet?

Tak på forhånd! :)

Signe

 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad billigt er for Jeres virksomhed, men det lyder som en oplagt løsning at kigge på SharePoint

Der får du en platform der er målrettet mod lige præcis det formål i har med Jeres intranet.

Hvis det er noget i vil høre mere om så skriv endelig til mig så kan vi tage en snak om det.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Vi har efterhånden bygget en del intranet til kunder i jeres størrelse. Send mig gerne en mail på ja@goh.dk så kan vi kigge nærmere på det. Vi udvikler fra bunden i PHP, og laver kundetilpassede løsninger. Nævn gerne Hvad Jeres budget er.

Jesper

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Jeg er lidt nysgerrig på Jeres behov, så må jeg give dig et ring - eller vil du give mig et kald på 4242 3672. 

Vi har måske en løsning, der kan være interessant for Jer.

Mvh

Torben fra Relesys

www.relesys.net

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan Podio være en mulighed? Jeg har arbejdet i et firma med ca. 60 ansatte, hvor vi brugte Podio som Intranet, og det fungerede rigtig fint.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)