Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger glasflaske producent

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er igang med at lægge planer for, at skulle producere spiritus. Men jeg kan ikke finde nogen flaskeproducenter herhjemme.

Jeg ved der er regler for indhold af kemikalier og metaller i flakser (hvad er der ikke regler for?...), så jeg kan ikke bare gå ud og bestille flotte flasker fra østen. 

Nogen der kender til flaskeproducenter herhjemme, i udlandet, eller alternativt virksomheder der sælger flasker til fødevare og spiritus industrien?

Mvh

Alexander

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 19:22

Hej

Det er rigtigt bekosteligt at få fremstillet glas flasker i eget design, da formomkostningerne er høje samt at du skal aftale rigtigt mange flasker.  har du overvejet en løsning hvis du bruger en standard flaske, som du får dekoreret - der findes rigtigt mange fede muligheder.  

https://www.ardaghgroup.com/userfiles/files/media-centre/AG-Glass-Innovation-brochure.pdf

I DK er der mig bekendt kun det gamle holmegåard nu Ardagh Group.  De har faktisk et showroom   https://www.ardaghgroup.com/corporate/locations

I bl.a Tyskland findes der en del mindre producenter som måske vil kunne hjælpe dig.  søg f.eks i www.wlw.de

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 21:14

Hej Ravn

Standard flasker var også hvad jeg forstillede mig.

1000 tak for dine links!
Har siddet i nogle timer og kigget nu, og der er bestemt nogle flasker ind imellem, der ser rigtig interessante ud.

Mvh

Alexander

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 22:23

Hej Alexander

Hvis det er standard flasker du søger er Bentsen Glaspack måske et besøg værd.  https://bentsenglaspack.dk/

Bentsen GlasPack ApS

Carl Jacobsensvej 16

DK-2500 Valby

Tlf.: +45 59 43 01 78

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 22:53
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 15:51

Tak Ravn

Hvordan kender du til alle de producenter/leverandørerBig Smile

Mvh

Alexander

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 15:58

Har bare lært at bruge Google - bare en joke ;-)   Har selv en gang skulle bruge nogle flasker så undersøgte markedet, projektet blev ikke til noget. 

Det du har set er kun en brøkdel af hvad der findes af glasflaske producenter og leverandører indenfor EU.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 16:30

Det er lige med at kende de rigtige nøgle/søgeord. Wink
Men har da lært hvilke ord jeg skal søge efter nu på tysk.

Det kunne jeg godt forestille mig, men en gang imellem kan det ikke betale sig at lede længe efter det "perfekte". - Og som sagt fandt jeg alligevel nogle ret interessante flasker, jeg vil gå videre med.

Endnu engang tak for hjælpen. Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 17:45

Alexander Hastrup:
Det er lige med at kende de rigtige nøgle/søgeord.

Det er der desværre mange der glemmer, ligesom en søgning på engelske ords ikke nødvendigvis er det optimale. Mange er også af den opfattelse at Google er den eneste og bedte måde at søge på - det er dog langt fra tilfældet ofte vil indkøb guides som kompass eller WLW være langt bedre og meget mere specifikke.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 17:53

Kompass og WLW er ihvertfald nogen sider flere burde kende til (jeg kendte ikke til dem før).

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)