Jeg er igang med at lægge planer for, at skulle producere spiritus. Men jeg kan ikke finde nogen flaskeproducenter herhjemme.
Jeg ved der er regler for indhold af kemikalier og metaller i flakser (hvad er der ikke regler for?...), så jeg kan ikke bare gå ud og bestille flotte flasker fra østen.
Nogen der kender til flaskeproducenter herhjemme, i udlandet, eller alternativt virksomheder der sælger flasker til fødevare og spiritus industrien?
Det er rigtigt bekosteligt at få fremstillet glas flasker i eget design, da formomkostningerne er høje samt at du skal aftale rigtigt mange flasker. har du overvejet en løsning hvis du bruger en standard flaske, som du får dekoreret - der findes rigtigt mange fede muligheder.
Det er lige med at kende de rigtige nøgle/søgeord. Men har da lært hvilke ord jeg skal søge efter nu på tysk.
Det kunne jeg godt forestille mig, men en gang imellem kan det ikke betale sig at lede længe efter det "perfekte". - Og som sagt fandt jeg alligevel nogle ret interessante flasker, jeg vil gå videre med.
Det er lige med at kende de rigtige nøgle/søgeord.
Det er der desværre mange der glemmer, ligesom en søgning på engelske ords ikke nødvendigvis er det optimale. Mange er også af den opfattelse at Google er den eneste og bedte måde at søge på - det er dog langt fra tilfældet ofte vil indkøb guides som kompass eller WLW være langt bedre og meget mere specifikke.