Jeg har fået af vide af to uafhængige bureauer at de mener at der er et stort og åbenlyst "hul" i vores kunde flow/UX, men de ville fortælle mig præcist hvor de mener at fejlen er... Jeg har simpelthen kigget så meget på siden at jeg har set mig blind på den og kan bare ikke finde ud af hvad det skulle være.
Det eneste de oplyser mig er at hullet er når kunden skal ind på den rigtige (herre eller dame) produktside, hvor de kan se alle produkterne...
Jeg har kigget tallene i analytics og heller ikke her kan jeg se noget mærkeligt... Det eneste der skiller sig ud, er at det ikke er alle der kommer frem til produktsiderne.
Måske de mener der mangler en decideret "Herre" kategori hvor du kan se alt til herrene?
Altså hvis du havde klikket i toppen af menuen på "Herre" og kommet ind på herre afdelingen med alle herre produkter listet samt kategorierne / sorterings muligheder i sidebaren.
Dernæst kan det også være når du er inde på selve produktet.
På STORMTECH AFP-1 - HERRE er der forskellige farver man kan vælge. Det forvirrende at alle billeder bliver vist på samme tid. Det gør det svært at overskue og tage stilling til helt præcist hvad man køber. her er en video der forklare lidt mere om det https://www.youtube.com/watch?v=1pq5jnM1C-A&t=9s
En løsning kunne være at kun vise de farver man rent faktisk har valgt - et andet optimeringstrick (som jeg dog ikke selv har split testet endnu) er at have et start billed med en person der rent faktisk har tøjet på.
I forhold til din checkout vil jeg nok anbefale at opdele den - der er virkeligt meget at skulle overskue. Jeg havde egentligt tænkt mig at gå hele vejen til betaling, men checkout'en gør at jeg ikke orker at tage stilling til så meget.
Det var lige en hurtig gennemgang af dit købsflow. Hvis du vil til at optimere på dit kundeflow vil jeg anbefale at få implementeret hotjar eller lignende. (og få lavet en dataplan)